רשת הקפה הגדולה בארץ, ארומה ישראל, החליטה להוזיל את מחירי הקפה בעקבות קופיקס. ארומה תוזיל את מחיר הקפוצ'ינו מ-11 שקל ל-8 שקלים, הוזלה של 27%.
ארומה ישראל הייתה היחידה עד כה שאמרה כי היא לא מתעלמת מהגל שעוררה פתיחת קופיקס וכי היא בוחנת את צעדיה. כעת הגיעה ההחלטה, שעשויה לגרור גם את יתר רשתות הקפה בעקבותיה.
יריב שפע, בעל השליטה ברשת אומר ל"גלובס" כי "יש תחרות חדשה. קופיקס בנה קונספט של 'רזה ואכזר'. כמו שידענו להתמודד בעבר עם סטארבקס ועם ההתפתחו של קפה גרג, קפה קפה וקפה ג'ו ולאחר מכן לכניסה האגרסיבית של מנטה ו-yellow לקפה, נדע גם עכשיו להתמודד".
שפע הוסיף כי "תמיד השתדלנו להיות מאוד תחרותיים בתמחור שלנו והיינו הרשת הזולה ביותר. אם תשווי את המחירים של המוצרים לישיבה בבית הקפה, תראי פערים של 20%-40% מהמתחרים במוצרי הקפה. אנחנו לא גובים תשלום על שירות ולכן הפער בפועל גבוה יותר".
עד לאחרונה בארומה נהגו לגבות מחיר נמוך יותר על מוצרים שלא נצרכו בתוך בית הקפה ומחיר גבוה יותר על מוצרים לישיבה בבית הקפה. לאחרונה בחרה ארומה ישראל לאחד את המחירים והדבר נבע, בין היתר, מעליית מחיר שביצעה החברה. עליית מחיר זו לא הייתה אחידה וארומה אף הוזילה את אחד ממוצרי הדגל שלה - קפוצ'ינו גדול - ממחיר של 14 שקל ל-13 שקל
לקריאה נוספת:
לחץ? רולדין יוצאים נגד קופיקס
כמה קפה מכר קופיקס בשבוע הראשון לקיומו?
רשת בתי-קפה חדשה תמכור מוצרים ב-5 שקלים
רשת ארומה מורידה את מחיר הקפה ל-8 שקלים
אילנית חיות
15.10.2013 / 12:47