וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

751 דירות יוקמו בבת ים במסגרת פינוי בינוי

שלומית צור

6.5.2013 / 16:08

ועדת המשנה לתכנון ובניה בת ים אישרה התכנית לפיה תבנה חברת שפיר מגורים את הדירות במתחם של 23 דונם במתחם דליה בעיר. כיום מכיל המתחם 168 דערות

חברת שפיר מגורים, תקים פרויקט מגורים בבת ים, במסגרת תוכנית פינוי בינוי שאושרה לאחרונה בועדת המשנה לתכנון ובניה בת ים. התוכנית משתרעת על שטח של 23 דונם במתחם דליה בעיר, כאשר הפרויקט יוקם על פני שלושה רחובות: הרב מימון, דליה וכ"ט בנובמבר, הכולל כיום בניינים ישנים בני 168 דירות.

על פי התוכנית שקודמה בועדה המקומית, המתחם הישן ייהרס ובמקומו יוקמו 751 דירות חדשות בחמישה בניינים בני 9-35 קומות. מספר המשקף מקדם כלכלי של 4.4 דירות חדשות במקומה של כל דירה ישנה.

את הפרויקט תקים שפיר מגורים במקומה של חברת נוה מקבוצת IDB, שיזמה ראשונה את הפרויקט יחד עם חברת נאסא, שבבעלות ניסים אסייג, המטפלת בהחתמת הדיירים. זאת לאחר שדרכיהן של נוה ואסייג נפרדו. הוועדה המקומית התנתה את אישור התוכנית בבחינת חיבור תנועתי לרחוב כ"ט בנובמבר, ובכך ששטחן של לפחות 20% מיחידות הדיור יהיה קטן ולא יעלה על 75 מ"ר. בנוסף 20% מהדירות בפרויקט יוגדרו כברות השגה, בהתאם לקריטריונים שיגדיר אגף ההנדסה בעירייה. הועדה המקומית צפויה להמליץ בקרוב לוועדה המחוזית על הפקדת התוכנית.

לדברי גד גרשון, סמנכ"ל ייזום נדל"ן ב"שפיר מגורים ובניין": "שפיר רואה בפרויקט זה אחד הפרויקטים המרכזיים והמהותיים של החברה. לפרויקטי פינוי-בינוי יש חשיבות רבה, ואנחנו מקדישים להם זמן רב". לדברי גרשון, "בשורה התחתונה, פרויקט זה ישדרג את חייהן של המשפחות המתגוררות בבתים הישנים, באופן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully