וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקום נדל"ן בוחנת מכירת מגרש בגבעתיים ליזמים

שלומית צור

23.4.2013 / 19:14

ל"גלובס" נודע כי ביורוקום נדל"ן בוחנים קבלת הצעות מחברות נדל"ן בשוק עבור רכישת המגרש, ולא שיווקו לקבוצת רכישה כפי שבוצע במגדל הראשון

יורוקום נדל"ן, שבשליטת איש העסקים שאול אלוביץ, בוחנת בימים אלה מכירת המגרש המיועד למגדל מגורים נוסף במתחם המכתש בשכונת בורוכוב בגבעתיים, ולא באמצעות גיבוש קבוצת רכישה. זאת לאחר שאת המגרש למגדל הראשון, רכשה קבוצת רכישה שארגנה קבוצת ב.ס.ר בבעלות נחשון קיויתי.

ל"גלובס" נודע כי ביורוקום נדל"ן בוחנים קבלת הצעות מחברות נדל"ן בשוק עבור רכישת המגרש, ולא שיווקו לקבוצת רכישה כפי שבוצע במגדל הראשון. פרויקט המכתש, שיוקם על חורבות אצטדיון הפועל רמת גן, כולל זכויות ל-165 דירות, בשני מגדלים בני 25 ו-17 קומות. בעלת הקרקע, יורוקום נדל"ן, חתמה בפברואר 2012 על הסכם אופציה עם קבוצת ב.ס.ר שלפיו תגבש במקום קבוצת רכישה לרכישת המגרש בחצי שנה. ל"גלובס" נודע כי ב.ס.ר שיווקה 70 דירות מתוך 94 הדירות במגדל הראשון (הדרומי), ו-24 נותרו בבעלות חברת יורוקום.

העבודות להקמת מגדל זה החלו והקבלן המבצע את הפרויקט היא חברת תדהר. ב.ס.ר משווקת בימים אלה בד בבד עם התחלת העבודות גם את הדירות שנותרו בבעלות יורוקום. המגרש השני (הצפוני), המיועד למגדל מגורים נוסף, כולל זכויות ל-71 דירות. יורוקום מבקשת לממש את המגרש לפי שווי של 1.1 מיליון שקל עבור קרקע ליחידת דיור, סכום המשקף 78 מיליון שקל עבור המגרש. על פי הערכות בשוק הנדל"ן, מדובר במחיר גבוה יחסית לתקופה הנוכחית, וייתכן כי יורוקום תיאלץ להסתפק במחיר נמוך ביותר אם ברצונה לממש את המגרש.

גורם ביורוקום מסר כי "טרם התקבלה החלטה אם להמשיך בשיווק או למכור את המגרש בשוק החופשי". עוד ציין הגורם כי "אם לא תהיה החלטה למכור את המגרש ליזמים, שיווק המגרש יימשך ככל הנראה באמצעות קבוצת ב.ס.ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully