וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני המיתון: הסיילים החלו לפני הזמן

14.6.2016 / 10:10

יולי אוגוסט עוד לפנינו, אבל רשתות האופנה כבר פצחו במבצעי סוף העונה. הרצון של הרשתות להיפטר ממלאים ולשפר את התוצאות הכספיות הוא גם הזדמנות למלא את הארון בבגדים במחירי סייל. כך תעשו זאת נכון

מערכת וואלה!

בוידאו: האפליקציה שתעזור לכם להתמודד עם תוצאות של קניות אימפולסיביות

חודשי הקיץ החמים עדיין לפנינו אבל רשתות האופנה הגדולות כבר פתחו בסיילים של סוף עונה. "לדעתי זו מכירת סוף עונה הכי מוקדמת שראינו בעשור האחרון, למעט מקרים שהחורף איחר לבוא ומאחר שאנשים לא רצו לרכוש בגדי חורף הסיילים הוקדמו לתחילת החורף", אמר ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר המשווקת מרכזים מסחריים וקניונים. "ניתן לקשור את ההקדמה של חגיגת המבצעים לתוצאות העסקיות הפחות טובות של רשתות האופנה ברבעונים האחרונים, בהשוואה לשנים קודמות. אנחנו בעצם רואים כאן מהלך גדול של כלל הרשתות להיפטר מהמלאים ולהגדיל מכירות".

ניהול מלאים והיקפי המכירות מהווים בסיס להצלחה עסקית של רשתות אופנה. לכן הן צפויות להציע את הפריטים במחירים מוזלים, ויהיו מוכנות להפסיד ברווח גולמי, ובלבד שלא ייתקעו עם מלאים. "גם לקניונים יש אינטרס ברור שהמכירות יהיו כמה שיותר גבוהות, כי מרבית העסקים משלמים לא רק דמי שכירות, אלא גם אחוזים מהפדיון. כלומר, הקניון לא נכנס לשורת הרווח, אלא למחזור העסקי. בהתחשב בעובדה שהרווח הגולמי בתחום האופנה גבוה ויכול להגיע ל-70%-80%, רשתות אופנה יכולות להרשות לעצמן לשלם יותר שכירות מאשר עסקים מענפים אחרים".

לדברי שמול, מכירות סוף העונה מתחילות בדרך כלל ברשתות האופנה ולאחריהן בשאר התחומים. גם בתוך תחום האופנה מדובר בתהליך שרשרת - רשת גדולה אחת מתחילה את הסייל וגוררת בעקבותיה רשתות אחרות. ברגע שחברות ציבוריות מתחילות להקדים את המבצעים הן מוכרות יותר, ומשפרות את המכירות שלהן.

מכירות החיסול מזרימות אוויר גם לשאר העסקים, כמו בתי קפה ומסעדות שנמצאים בסביבת רשתות האופנה, שכן כשאנשים מגיעים לעשות שופינג הם גם שותים קפה, ואולי אוכלים משהו קטן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קניון עזריאלי תל אביב. קניוני עזריאלי,
המכירה בקניוני עזריאלי זינקה/קניוני עזריאלי

נציגים של קניונים בישראל משדרים עסקים כרגיל: "תקופת הסיילים הנוכחית לאו דווקא קשורה לסוף עונת הקיץ וקשורה יותר לרצון לרענן ולחדש את תנועת האנשים", טוען אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים. "עונת הסיילים הנוכחית הגיעה מסוחרים שרוצים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם. סיילים זה משהו שתמיד מעלה פדיונות בחנויות, מאחר שהקהל אוהב לרכוש בתקופות של מבצעים. הישראלים אוהבים את ההמולה, את השולחן עמוס הבגדים באמצע החנות כשכולם יכולים לפשפש בו. אנחנו מעודדים את זה כי זה עושה אווירה חגיגית בקניון. אפשר לראות כמה הקונים נהנים לבלגן את השולחן".

עופר ירום, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קניוני עזריאלי מציין כי מרגע שחל הסייל, עלו הפדיונות של הרשתות בקניוני עזריאלי בסדר גודל של 50% בתוך שבוע. "העונה היא עונה נכונה לסיילים כי מבחינת מזג האוויר בארץ העונה נכונה לזה. אנשים כבר לובשים בגדי קיץ ועשו סיבוב או שניים בחנויות כדי לרכוש בגדים לעונה הנוכחית. עכשיו זה הזמן לרכוש פריטים נוספים במחירים טובים יותר ובהנחות משמעותיות. ההגיון של היצע וביקוש ברור – כשאנשים צריכים את הבגדים, הם מוכנים לשלם יותר, וכשהם צריכים את הבגדים פחות, גם הרשתות מציעות אותם במחירים מופחתים".

אז אם חנויות האופנה והקניונים מרוויחים מעונת הסיילים, כיצד גם אנחנו הצרכנים נוכל ליהנות ולהרוויח מבלי ליפול למלכודת של "הנחות ומבצעים" ולבזבז מאות עד אלפי שקלים על פריטים מיותרים?

כך תרכשו בתקופת הסיילים

בשיתוף מהמומחים של "פעמונים" אספנו כמה טיפים להתנהלות כלכלית נבונה בעת רכישות סוף העונה:

בדקו עד כמה המבצע אכן משתלם וכמה עולה אותו המוצר בחנויות אחרות.

אל תתפתו לקנות רק בגלל המחיר- מוצר זול שלא מתאים לכם יישאר בארון.

כרטיסי מועדון לא שמישים במכירות של סופי עונה. במרבית הרשתות אין כפל מבצעים והנחות. בדקו את הכדאיות של הכרטיסים לפני שאתם מתפתים להצטרף בעלות של עשרות שקלים.

אל תקנו 1+1 אם אין שני פריטים שאתם ממש צריכים (למשל חולצות ספורט לילד/ה) אפשר לחבור לקונה אחר בחנות. כך שניכם תרוויחו.

הנחה - אז מה? אל תקנו משהו רק בגלל שהוא בהנחה.

לקנות בזול: העדיפו לקנות מוצרים שמחירם בעונה יקר: מגפיים או מעילים.

מידה גדולה לילדים: רכשו בגדי ילדים בסוף העונה במידה גדולה יותר ותהיו מסודרים לעונה הבאה.

סוג א'? במיוחד בהנחות גדולות- בדקו שלא מדובר בסוג ב'.

בגדים לאירועים סוף עונה זה הזמן לקנות בגדים לחג הקרוב או לחתונה – גם אם מתקיימים בעוד מספר חודשים.

עונות קודמות: דגמים של שנים קודמות יעלו תמיד פחות מדגמים שיצאו רק עכשיו משולחן העיצוב. כך אפשר לקנות מוצרים ממותגים במחירים זולים.

מוצרים של חורף וקיץ: שמיכות פוך בזול- קונים באוגוסט, מאוררים רוכשים בחורף- אם תקנו מוצרים שלא בעונה, תחסכו מאות שקלים.

קבעו בתקציב המשפחתי שלכם סעיף הוצאות לקניית בגדים. החליטו מה הסכום שאתם מוציאים מדי עונה על בגדים ועמדו בו.

תיאום ציפיות: אל תצאו סתם לקניות. תאמו ציפיות והוצאות- הגדירו מה אתם מחפשים (חולצה/מעיל/נעליים).

ערכו רשימה של מה שחסר לכם או לילדים לפני שאתם יוצאים לקניות. היצמדו לרשימה.

איפה התחילו מכירות סוף העונה?

קבוצת קניוני עופר: שישה ימים של הנחות ענק עד 80% על המותגים המובילים. המבצעים כוללים פריטי אופנה, נעליים, תיקים, תכשיטים ואקססוריז של מותגים בינלאומיים וישראליים. המבצע יתקיים ב-16-24 ביוני בקניוני עופר ברחבי הארץ

קניוני G: כפר סבא, יקנעם וראשון לציון יוצאים במבצעי סוף של עד 70% הנחה על מאות פריטים מקולקציית הקיץ בחנויות הקניונים, בהן קסטרו, רנואר, הודיס, הוניגמן, TNT, טופ טן, דפנה לוינסון, לי קופר, אליטל, crocs&more. המבצע יתקיים בימים ב'-ה' בתאריכים 13-16 ביוני.

H&M החלה במכירת סוף העונה, שבה היא מציעה מגוון רחב של פריטים בהנחה של עד 50% בכל המחלקות: נשים, גברים, נוער וילדים. המכירה מתקיימת בכל סניפי הרשת
החל מ-9 ביוני ועד גמר המלאי.

CASTRO פותחת את מכירת סוף העונה עם הנחות של עד 50% על אופנת אביב קיץ 2016 של הנשים, הגברים וילדים.


נעלי SCOOP יוצאת במבצע סוף עונה, שבו יוצעו כל הנעליים בחנות במחירים 29.90-129.90 שקל, עד התאריך 30 ביוני.

תמנון מציעה את כל קולקציית הקיץ לנשים, גברים וילדים - עד 69.90 שקל. המבצע תקף בכל סניפי הרשת עד גמר המלאי..

  • עוד באותו נושא:
  • סוף עונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully