וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי גלוטן: מה חדש בתחום המצות השנה?

2.4.2017 / 8:39

עם שוקולד, אורגנית, או ללא גלוטן - שוק המצות מתאים את עצמו בשנים האחרונות לטעמו של הקהל. סמנכ"ל חברת מצות אביב רועי וולף מסביר באולפן וואלה! NEWS מה נשתנה בפסח הזה ומספר על היערכות המפעל לחג

ראובן קסטרו

"אנחנו מתחילים להתכונן לפסח כבר מסוכות", כך מסביר סמנכ"ל חברת מצותא ביב, רועי וולף, בראיון לאולפן וואלה! NEWS. "אנחנו מכשירים את קווי הייצור לפסח, תהליך שלוקח כמעט שבועיים. רוב התוצרת לייצוא ואחר כך אנחנו מוכרים גם לשוק המקומי".

"אולי תופתעו אבל יש אנשים שאוכלים מצות כל השנה, בעיקר בחו"ל. יש לנו מחלקה מיוחדת לנשים בהריון שמסתבר שאוהבות מצות"

לדברי וולף היקף השוק הוא 12,000 טונות מצות והוא מתחלק בין שלושה יצרנים. המצות נמכרות גם לשוק המקומי וגם ברחבי העולם. "קשה לדעת מה החלוקה בין השווקים", אומר וולף.

לדברי וולף, לא צפויה התייקרות של המצות השנה. "בסך הכל יש שלושה יצרנים בישראל. המחירים של כולם די דומים וממה שראיתי בשוק המחירים הם פחות או יותר כמו בשנה שעברה".

ומה החידושים שמציע המפעל בתחום? "החידוש השנה היא מצה ללא דגן שהיא בעצם קרקר, כי מצה על פי ההלכה עשויה מאחד מחמישה סוגי דגן, על בסיס תפוחי אדמה. זה מתאים לחולי צליאק או מי שרוצה להימנע מגלוטן", מספר וולף. "אנחנו במצות אביב בגישה שמצות זה לא עול מנסים לעשות את המצות טעימות".

ומה עושים במפעל מצות אחרי שנגמר פסח? "אולי תופתעו אבל יש אנשים שאוכלים מצות כל השנה, בעיקר בחו"ל", מסביר וולף. "יש לנו מחלקה מיוחדת לנשים בהריון שמסתבר שאוהבות מצות ויש לנו מחלקת קרקרים ועוגיות. אי אפשר להתקיים רק ממוצר עונתי". לדברי וולף המפעל נמצא בחזית הטרנד של הפחתת הסוכר והמלח ממוצריו. " אנחנו מובילים את המהלך של פחות סוכר כבר שנים. אנחנו מפחיתים את הנתרן בקרקרים שלנו כבר כמה שנים וציבור הלקוחות די אוהבים את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • מצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully