וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים נעלי ריצה? בדקנו את הדגמים החדשים של 2017

תפיסת רגל טובה, בלימת זעזועים, עיצוב וכמובן המחיר - בפני חובבי הריצה המבקשים לרכוש נעל חדשה עומדים שיקולים רבים. בחנו עבורכם את הדגמים החדשים של העונה - איזה נעל תתאים לכף הרגל שלכם?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הקיץ כבר כאן, והגיע הזמן להצטייד ולהתחדש. עבור חובבי ריצה, בעיקר אלה המעדיפים נעליים מהמותגים המובילים, מדובר בתקופה של הוצאות כבדות. כמו בכל עונה, מוצפות החנויות והרשתות במבול של דגמים חדשים שעשויים לבלבל את הצרכן הממוצע שלא ממש יודע לשים את האצבע על מה השתנה בשלושת החודשים שעברו מאז הדגם האחרון. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. סקרנו את נעלי הריצה החדשות לקיץ הקרוב, ואם חיפשתם בשורה – היא תגיע מכיוון החדשנות, הנוחות, הביצועים, אך לא מכיוון המחירים (אולי רק במקרה של דגם אחד או שניים).

למרות זאת, נראה שהשוק צפוי לעבור מהפכה ממש בקרוב. היבואנים ששמרו עד כה על מעמדם ככתובת הכמעט יחידה בישראל לחובבי הספורט (שלא רוכשים בחו"ל או באתרי המסחר הבינלאומיים) יצפו בחודשים הקרובים בענקית הספורט האירופית, דקטלון, נכנסת לראשונה לישראל ומשנה את כללי המשחק. אם להאמין לכל חובב ריצה או שנורקלינג שזה עתה חזר עם מזוודות מלאות מפריז או ברלין, המחירים המהפכניים של דקטלון ימשכו את מותגי הספורט המשווקים כאן כלפי מטה ויחדירו מותגים פרטיים שנמכרים בעשרות בודדות של שקלים. אבל עד שכל זה יקרה, לשועלי הספורט הוותיקים בשוק הישראלי יש המון מה לומר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נעלי גברים

ניו באלאנס Boracay V3

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל ריצה עם טכנולוגיה שמתבססת על מחקרים ונתונים שנלקחו מאתלטים מקצועיים ותורגמו בעזרת מדפסת תלת ממד לסוליה ייחודית. מדובר בטכנולוגיה בעיצוב מודרני, שמעניקה רכות מקסימלית לספיגת זעזועים ושיפור הביצועים בזמן הריצה. המדרסים מצוידים בריפוד נוסף ומעניקים תמיכה ונוחות מוגברת לקשת כף הרגל.

אנחנו בדקנו: נראה שהדגם הזה ממקם את ניו באלאנס בשורה אחת עם מותגי הריצה המובילים בעולם. מדובר בנעל שמשלבת את כל היתרונות של דגמי V1 ו-V2 הישנים יותר, ומשליכה את כל החסרונות כמו קשיחות יתר, שריכה מורכבת ובד צפוף יותר. ה-V3 עשויה מבד אוורירי יותר, שכמובן נושם טוב יותר, ובכלל, מדובר בנעל ארוגה שגם נראית הרבה יותר ספורטיבית שלא משרתת רק הולכים ומתעמלים אלא בנויה להעניק לרצים סיבולת נוחות מקסימלית. שני החסרונות היחידים שמצאנו בה היו לשונית קצרה מדי (בעיקר כשהיא מחוברת לגפה) ודרופ גבוה מדי, למי שרגיל לנחות על קדמת כף הרגל.

מחיר: 729 שקלים, להשיג בחנויות היבואן.

saucony FREEDOM iso

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: שכבתה העליונה של הסוליה מורכבת מחומר משכך הממוקם קרוב ביותר לכף הרגל, וצובר לתוכו את האנרגיה הנוצרת בשעת הנחיתה. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת נחיתה רכה יותר בעקב עם לחץ מופחת בקדמת הרגל.

אנחנו בדקנו: בראבו! שלוש פעמים בעבר דגם הנסיין את נעלי הריצה של סאקוני ובכולם חזר עם אותה מסקנה: מדובר בנעל ריצה שלא עושה לו את זה, גם אם כולם אומרים שכן. כנראה מדובר בנעל שמתאימה לחובבנים, גם אם ברמה מתקדמת יותר. הגפה המגושמת, הצבעים החזקים מדי, והדרופ האימתני – כל אלה הוציאו את סאקוני מהמשחק של הגדולים גם עבור המרתוניסטים המובילים בעולם. אבל הפעם, בינגו. סוף סוף נעל ריצה שמציעה גפה צנועה יותר אבל אוחזת את הרגל בצורה מושלמת. הנעל החדשה ארוגה בצבעים עזים אבל היא לא פחות ממרהיבה. לא הרגשנו יותר מדי את החזרת האנרגיה, אבל ייתכן שזה בגלל שלא הרגשנו שהוצאנו יותר מדי אנרגיה עם הנעל הזאת. גם כאשר ממש התאמצנו.

מחיר: 899 שקלים, להשיג בחנויות היבואן.

LunarEpic Low 2 NIKE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל מושלמת לרצים בכל המרחקים בעלת נוחות ובלימת זעזועים מותאמת אישית. סוליית הלונר הרכה המאפשרת בלימת זעזועים מותאמת אישית ביחד עם גפה מעודכנת המעניקה תחושה נוחה כמו גרב. גפה אחידה בחיתוך נמוך מתחת לקרסול, מעניקה נוחות מקסימאלית בכל צעד טכנולוגיה מוכחת גומי מוקצף מסוג לונר עם חיתוכי לייזר במקומות אסטרטגיים. חיתוכי לייזר בסוליה החיצונית מאפשרים אחיזה מקסימאלית בקרקע המותאמת אישית לצעד של הרץ.

אנחנו בדקנו: הנעל היא כמו כפפה לרגל, תומכת במקומות הנכונים, מאווררת, ממש כמו גרב. הנעל נוסתה בריצות ארוכות על אספלט והוכיחה את עצמה כבולמת זעזועים המאפשרת נוחות מרבית לאורך כל הריצה. נדמה שדווקא לרוץ בה ללא גרביים היה מביא אותה אל המקסימום אולם דבר זה היה מביא לבלאי מהיר מידי. הסוליה גבוהה יחסית ושומרת על מרחק נכון מהקרקע. צבעים ועיצוב – יש משהו קייצי ומרענן לרוץ עם נעלי ספורט צבעוניות. התרגלנו לעובדה שנעלי ריצה הן צבעוניות ולכן בחירת הצבעים מעלה חיוך. מבחינת מחיר – למי שאוהב לרוץ ורץ בממוצע כ-35 ק"מ בשבוע הנעל הזו בהחלט משתלמת עבור עונת הריצה שהיא תשמש.

מחיר: 869 שקל, להשיג בחנויות הרשת

ברוקס Caldera

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל המשלבת סוליה קשיחה, רחבה, בעלת דרופ של 4 מילימטר, עם מספר הגנות, ועדיין מצליחה להישאר קלה יחסית לנעל שטח (280 גרם). המטרה היא לרוץ בשטח ולהרגיש כאילו רצים על כביש.

אנחנו בדקנו: ייצור של נעל שתתאים גם לריצת שטח וגם לריצת כביש היא אתגר ממשי. לפני הכל, ברוקס, ראויה להערכה על הניסיון הזה, שמשול לייצור רכב כלאיים מג'יפ ורכב מיני משפחתי. לגופו של עניין, ברוקס יצרה נעל נוחה מאין כמוה שמגהצת את השטח היטב, אבל כשהיא יורדת לכביש היא מתנהגת קצת בקשיחות. אין הרבה רצים שמשלבים ריצת שטח וריצת כביש באימון אחד ואפילו בתחרות, אבל כאן בדיוק נמצא היתרון הגדול של הקלדרה. מדובר בנעל שטח ששמה את דגם הדגל של ברוקס, "הקסקדיה" בכיס הקטן ויכולה בהחלט לשמש גם רצי כביש שלא אוהבים להרגיש את הכביש.

מחיר: 680 שקלים, להשיג בחנויות היבואן

The North Face Ultra Vertical

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעלי ריצה לשטח וכביש בעלי ביצועים גבוהים שנבנו עבור עליות וירידות תלולות. הנעליים נוצרו עבור שבילים טכניים במהירויות מסחררות בקרב ריצה, הם נועדו למקסם את האנרגיה ומגנות על הרגליים תוך התמודדות עם מדרון תלול. הן בעלי ריפוד אנטומי וסוליות Vibram® Megagrip המאפשרת אחיזה טובה, בלימת זעזועים ברמה גבוהה ועמידות מעולה על משטחים חלקלקים.

אנחנו בדקנו: אחרי שמתרגלים למראה הכתום-אפור שנועד כנראה לזהור אי שם בריצות ההרים, מגלים שנורת'פייס החליטה לקחת את נעלי הריצה שלה צעד קדימה. אחרי שנים שהוציאה כמה דגמים מגושמים לריצות שטח, מגיע הדגם הזה שעושה מהפכה: גם קלילות, גם מהירות, והכי חשוב: חוזק. כבר במבט ראשון ניתן להבחין שלא מדובר בנעל קשוחה במיוחד, אבל זה לא מוריד מהכוח שלה. בעת ריצה על משטחים קשים כמו כביש ואספלט היא קצת איבדה את עצמה ולא אחזה היטב בקרקע. אבל על השבילים היא הרגישה בבית ושם היא צריכה להיות.

מחיר: 649 שקלים, להשיג בחנויות הרשת.

Columbia Montrail Bajada III

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעלי ריצת שטח עם גפה גמישה, ללא תפרים וקלה במיוחד, מספקת נוחות אנטומית מושלמת, סוליה בעלת אחיזת קרקע מעולה. FluidFoam - סוליית ביניים, בולמת זעזועים. מתאימה לשטח שטוח יחסית: מדרכי עפר ועד לדשא. גפה הדוקה על כף הרגל, עשויה רשתות מאווררות במיוחד, עם חיזוקים, ללא תפרים – Seamless. Gryptonit - סוליה בעלת אחיזת קרקע גבוהה במיוחד למשטחים יבשים ורטובים, חריצים בסוליה: Microlug המספקים אחיזת קרקע.

אנחנו בדקנו: נעל מצוינת, וחיית שטח אמיתית. נותנת לרגל יציבות וביטחון בריצה. מתמודדת היטב עם מהמורות השטח ובולמת זעזועים בצורה מיטבית, אולם פחות מתאימה למשטחים סלעיים. אחיזת קרקע מצוינת בשיפועים ומדרונות. מאווררת ומאפשרת לרגל לנשום, ויחד עם זאת לא נרטבת בקלות מדשא רטוב, אולם לא מומלץ לרוץ בשלוליות. באופן אישי הייתי שמח לתמיכת עקב יותר מאסיבית, אבל בגדול החוויה מאוד טובה (גם העיצוב לטעמי בגלל החיבה האישית לצבע הכתום).

מחיר 699.9 שקל, להשיג ברשת קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים.

ניוטון Men's Fate II

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל האולטימטיבית לרצים בעלי כף רגל ניטראלית שרוצים להתנסות בתחושת הריחוף בריצה בתהליך הסתגלות מהיר במיוחד. הפרש גבהים בין העקב לקדמת כף הרגל מסתכם ב-4.5 מ"מ והסוליה מצוידת בליטות (lugs) מחורצות להגברת הנוחות.

אנחנו בדקנו: אין זה סוד שמרבית הרצים מורגלים לנחות על העקב ולא על אמצע-קדמת כף הרגל. ניוטון, כבר נכתב בעבר, רוצה לחנך את כולנו לרוץ נכון ובריא יותר. בעוד הדגמים הקלים שלה מיועדים ליחידי הסגולה שהמירו את צעדיהם לכיוון האצבעות, הדגם הזה הוא התורה בהתגלמותה. זה רק נראה מסובך אבל ה- Fate IIמציבות את ניוטון בשורה אחת עם המותגים הנפוצים בעולם ויותר מכך, היא יעילה יותר ומסגלת טכניקה טובה לריצה חובבנית. במבט ראשון, הנעל נראית מגושמת וקשיחה אבל מיד עם הנחיתה הראשונה, הג'אמפרים הקדמיים נכנסים לפעולה ועושים הכל כדי שתשכחו לגעת בעקב.

מחיר: 649 שקלים, להשיג בחנויות המותג

נעלי נשים

ADIDAS ULTRA BOOST X

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל ה- ULTRA BOOST היא ללא ספק הג'וקר של ענקית הספורט הגרמנית, אדידס. כזכור, ב-2013 חשפה אדידס את הפטנט ששינה את פני עולם הריצה והציגה קפסולות אנרגיה המשולבות בסוליות נעלי הריצה ומחזירות אנרגיה לנועלים אותן. עתה חושפת אדידס את הגירסה העדכנית-נשית של נעלי UltraBOOST שעוצבו כך שיעניקו לאצניות את חווית הריצה הטובה ביותר, בהיותן מותאמות לצורתה הייחודית של כף הרגל הנשית. לנעל עיצוב חדש וצר המעניק תמיכה לכף הרגל ובמקביל מאפשר תנועה וריצה חופשית ונטולת מעצורים בהתאם לצורתה המשתנה של הרגל בעת הריצה.

בתהליך פיתוח הנעל נעשה שימוש במערכת ARAMIS טכנולוגיית מעקב תנועה אשר מאפשרת לבצע ניתוח מפורט של תנועת הגוף ולזהות את הנקודות המדויקות שבהן אצניות זקוקות למרבית התמיכה ואת הנקודות בהן הרגל צריכה מרחב להתרחבות טבעית.

טכנולוגיית ה BOOST מתפרשת למלוא אורכה של הנעל ומספקת את החזר האנרגיה הטוב ביותר בתעשייה. הסוליה החיצונית עשויה מגומי Continental וכוללת רשת נמתחת לארבעה כיוונים, שעוצבה בהתאמה לצורת ההליכה הנשית .

אנחנו בדקנו: ואו! מעבר למראה הייחודי והיפיפה של הנעל, היא נוחה בצורה בלתי רגילה. לוקח זמן להתרגל לתחושה המוזרה כשנועלים אותה בפעם הראשונה מכיוון שהיא אוחזת ברגל בצורה הדוקה, ומזכירה יותר גרב אלסטית מאשר נעל ספורט. החלק העליון מנותק מהסוליה באזור קשת כף הרגל ומקבל תמיכה אחרת כפי שאף נעל לא תמכה בו לפני כן. הנעל רכה וגמישה בצורה בלתי רגילה, בולמת זעזועים בצורה מצוינת ומאפשרת לרגל לנשום ולנוח גם במאמץ מרבי. אולם בניגוד לתמיכה המושלמת בחלק התחתון, התמיכה בקרסוליים כלל לא קיימת (גרב אמרנו?), לכן פחות מתאימה לנשים עם בעיות באזור זה של הרגל. האחיזה בקרקע לא מרבית, ולא הייתי ממליצה לרוץ איתה על משטחים רטובים או חלקים.

מחיר: 849.9 שקל, להשיג בחנויות הרשת

UNDER ARMOUR GEMINI 3

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: החלק העליון של הנעל הינו תבנית חדשנית של טכנולוגיית SPEEDFORM, המאפשרת ישיבה בצורה מדוייקת על הרגל ומונעת כל הסחת דעת והפרעות מהרצים. בנוסף מרכז כף הרגל עשוי בטכנולוגיה החדשה THREDBORNE, המאפשרת אוורור לרגל, גמישות ותמיכה. ה- SPEEDFORM, הינה הנעל הראשונה שעוצבה כיחידה אחת ללא תפרים, בהשראת חליפות החלל הטבעיות וקלות המשקל של נאס"א. בנעל תומך עקב נסתר ומדרס העשוי חלק אחד ליצירת תחושה של גרב על הרגל. הסוליה העליונה עשויה גומי דחוס המעניק עמידות גבוהה ביותר ומספקת ריפוד אופטימלי והחזרת אנרגיה לרגל במהלך הריצה. עקב הסוליה מורכב בטכנולוגיית MICRO G, (זהו קצף ריבאונד ברמה הגבוהה ביותר, הוא דק וקל יותר מהקצף הממוצע ומאפשר שינויי כיוון מהירים, יכולות קפיצה והרגשה נוחה יותר) המספקת הגנה טובה יותר לעקב ויציבות מירבית. הסוליה התחתונה בעלת גומי קשיח ועמיד הממוקם באזורי חיכוך גבוהים יותר בהם יש מגע בין הנעל לעור בכדי ליצור עמידות רבה יותר עם פחות משקל.


אנחנו בדקנו: זו הייתה אהבה ממבט ראשון - החל מהצבע האדום-כתום שחייך אלי והעיצוב המרהיב ועד שיצאנו יחד לריצת בוקר. הרגל המעט רחבה שלי חיפשה הרבה זמן את תחושת החופש שהנעל העניקה, אולם תחושה זו לא המעיטה מהתמיכה שהרגל קיבלה הן באזור הקשת והן באזור הקרסול. הסוליה הגבוהה בלמה זעזועים נהדר והנעל קלה כך שבקושי הרגשתי אותה על הרגל. השילוב המושלם של תמיכה וביטחון עם גמישות וחופשיות. התאהבתי.

מחיר: 599.9 שקל, להשיג בחנויות הדגל של המותג בנמל תל אביב, בקניון TLV, ברשת גט פרו ובחנויות ספורט נבחרות ברחבי הארץ.

DYNAFLYTE ASICS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: DYNAFLYTE לנשים נכנסה לקטגוריית הנעלים המהירות. הנעל מרופדת בשכבת ריפוד GEL הנמצאת בעקב, המאפשרת תזוזה קלה ותחושה רכה. DYNAFLYTE כוללת מאפיינים של "מערכת הדרכה נכונה לכף הרגל" (IGS) - מותאמות לתנועות הטבעיות של הרגל, תומכת ויוצרת דריכה נכונה מהעקב לאצבעות ומעבר בטוח לצעד הבא. Flytefoam – צמסוליה פנימית חדשנית המשלבת קלילות יוצאת דופן לצד הגנה מקסימאלית ובלימת זעזועים. הדגם תומך בכף הרגל ומשפר ביצועי ריצה, עד שהרץ לא סתם רץ, אלא מתחיל לרחף. בנוסף, הנעל מאפשרת לאורך כל הריצה חוויה רעננה ומאווררת. DYNAFLYTE היא נעל אידיאלית לבעלי פלטפוס טבעי ולאנשים שרוצים לרוץ מהר.

אנחנו בדקנו: זו הייתה הפעם הראשונה שרצתי עם אסקס ובהחלט הרגשתי שדרוג. הרגל יושבת בתוך הנעל בצורה נוחה, הנעל מאוד קלה והיא תומכת היטב בכל כף הרגל, כולל אזור הקרסוליים הבעייתי שלי. בזכות התמיכה ובלימת זעזועים היא מושלמת היא מתאימה גם לאנשים עם בעיות ברכיים. האחיזה שלהן בקרקע מצוינת, אינן מחליקות כלל ומתאימות כמובן גם לכל סוגי התעמלות. לא הצלחתי לזהות את היכולת שלה "ללמד ריצה" ודריכה נכונה, אבל הרגל מתעייפת פחות.

מחיר: 799 שקל, להשיג ברשת חנויות אוריג'ינלס

HARMONY ROAD REEBOK

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: נעל הריצה של ריבוק HARMONY ROAD מבוססת על סוליה בעלת רמות קשיחות משתנות, בכדי להגדיל את כושר בלימת הזעזוע באזור העקב והגברת היציבות על ידי פיזור לחץ הדריכה בין אזורי הסוליה. הדגם עוצב בחתך נמוך המאפשר חופש תנועה בקרסוליים ורשת נושמת המסייעת לנידוף הזיעה.

אנחנו בדקנו: זה שנים שאני נוהגת להצטייד בנעלי ריבוק לכל ההליכות הספורטיביות שלי. בחסות ההגדרה "נעלי ריצה", החלטתי שלמרות ההתנגדות העקרונית שלי לרוץ ולהזיע, אנסה את הפעילות הספורטיבית הזו. נעולה בזוג יפהפה יצאתי לפארק כדי לבדוק את הכישורים של הנעל. את כישורי שלי אין צורך לבדוק – אני לא חזקה בדברים שאני לא אוהבת לעשות. ההבדל בנעל ניכר מיד. התחושה היא שהנעל עוטפת את הרגל ומקנה יציבות. בריצה הקצרה שעשיתי, התחושה היתה שהזעזועים מהמגע של הנעל עם האספלט נספגים. לרוץ הן כנראה לא יסייעו לי, אבל גם ללכת על ההכי טוב שיש - זה ממש לא רע. והן כל כך יפות, אמרתי?

מחיר: 549.90 שקל, ניתן לניתן להשיג בחנויות ריבוק, ברשת מגה ספורט ובחנויות הספורט הנבחרות.

wave rider 19 MIZONO

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: הנעליים מקנות ריצה נוחה, רכה וגמישה תוך שמירה על משקל קליל. כמו כן, הן מאפשרות תנועה גמישה וטבעית' תוך שהן תומכות ברגל בכל צעד וצעד. דגם זה מתאים במיוחד לאצנים חובבים הרצים באופן יומיומי.

אנחנו בדקנו: המותג היפני מיזונו, עבר כמה גלגולים בישראל ונראה שעדיין לא מצא את מקומו. דגם הווייב ריידר הצליח לחדור לתודעה בעיקר בשל המחיר הנוח והחוזק ששמרו על הנעל לאורך זמן רב. אבל כאן בדיוק נמצאת הבעיה. היא עלולה להיות קשיחה מדי ומי שאוהב נעליים גמישות לא ייהנה מהן לאורך זמן. עם זאת, מדובר בנעל שתומכת ברגל באופן נהדר ומתווכת את הקרקע בלי בעיות. כנעל לאימונים ארוכים היא אולי פחות תתאים, אבל לרצים מתחילים היא בשורה של ממש.


מחיר: 399 שקלים, להשיג ברשת מגה ספורט.

on running

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: מותג נעלי הריצה משוויץ - הנעל מצוידת בטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר של ה Cloud tec . הסוליה מכילה 18 "עננים" חדשניים למקסימום

קלילות .הנחיתה כל-כך רכה שהנעל ממש מרגישה כאילו היא זורמת קדימה בלי מאמץ לניתור קליל. אפשר גם לספר לכם על החומרים הקלילים בטכנולוגית Zero-Gravity מהם עשויה הסוליה, הגפה האדפטיבית שמתאימה את עצמה לגב הרגל.

אנחנו בדקנו: הנעל מאוד יפה, בצבעים זוהרים ואופנתיים. התפרים שלה בהדבקה מה שהופך אותה למאוד נקיה ומעודנת. הנעל נוחה מאוד, צרה יחסית, היא תופסת את הרגל לכל אורכה בצורה ממש טובה. הנעל קלה בצורה שלא יאומן שזה אפשרי - היא חסרת משקל לחלוטין והתחושה על הרגל מדהימה היא לא מכבידה על הרגל זה ממש מרגיש כמו לרוץ בגרביים אבל עם סוליה. אוחזת היטב כל משטח ריצה, תומכת בכל הרגל גם בקרסול וגם בכף הרגל, מורידה את העומס מהברכיים בריצה משמעותית. הסוליה די קשיחה ומצליחה לבלום את הזעזועים של הדרך. הנעל הופכת את הריצה לקלילה ונוחה ופשוט עושה חשק לרוץ. הנעל פחות מתאימה לבעלות רגליים רחבות. לדעתי המחיר שלה גבטה אבל היא בהחלט עומדת בשורה אחת עם המותגים המובילים.

מחיר: החל מ 700 לפני ההנחה. להשיג באתר www.ing-sport.com ובחנות הגדל ברחוב הברזל 34 רמת החייל

Skechers GO MEB speed 3

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: קטגורית הנעלים המקצועית Skechers Performance מציעה נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ופילאטיס, מכון כושר ועוד. הקטגוריה כוללת את רפידת ה-Goga Matt רפידה דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה וטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לכל קטגוריה. Skechers GO MEB speed 3 כשמאיצים, פחות זה יותר. תשאלו את MEB שרץ עם נעלי GO MEB SPEED 3 לניצחון ההיסטורי שלו במרתון בוסטון. נעל ריצה מקצועית לריצות ארוכות אשר עוצבה על ידי מב קפלזיגי, אצן העלית של SKECHERS PREFORMANCE. GOKNIT גפה עליונה סרוגה מאפשרת התאמה נוחה ונושמת. מעוצבת לריצה חלקה ומהירה, סוליה אמצעית מספקת תגובתיות מהירה, תמיכה ויציבות לכף הרגל. טכנולוגית M-Strike® מאפשרת בלימת זעזועים לכף הרגל. קלת משקל, עמידה וגמישה.

אנחנו בדקנו: סקצ'רס הידועה בעיצובים המרהיבים, מנסה בשנים האחרונות להיכנס גם לקטגוריית הנעליים המקצועיות. כמי שרגילה לרוץ עם נעלי המותגים הגדולים, אני חייבת לציין שהנעליים לא הרשימו אותי במיוחד. הנעליים יפות, קלות ומאווררות, ומתאימות יותר לריצה קצרת טווח, הליכה או חדר כושר. פחות הייתי ממליצה כנעל ריצה למרחקים ארוכים. ביחס לנעלי הריצה האחרות המחיר שלה יחסית נוח, אך בהחלט לא זול.

מחיר: מחיר 549 שקל, בימים אלה הנחה של 50% על הפריט השני, להשיג ברשת חנויות סקצ'רס

EASY SPIRIT

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן הבטיח: מדובר על ליין ספורטיבי בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בעל רפידת הג'ל אולטרה היוצרת תחושת ריחוף, המעניקה לנעליים 360° של נוחות מקסימאלית מקיפה. הליין מציע מקסימום נוחות במינימום משקל, באמצעות מורכבות של מס' שכבות: מערכת כריות ג'ל - יציקה ייחודית של ג'ל SEBS סטירן בעיצוב רשת שמייצרת תגובה נגדית לכל צעד. סוליה קלת משקל - סוליה חיצונית גמישה ועמידה ביציקה אחת העשויה מ-ELON. רפידת גרב נמתחת (פטנט רשום) - רפידה פנימית נמתחת ונושמת המאפשרת לכף הרגל מגע ישיר עם כרית הג'ל. רפידה עליונה נמתחת - חובקת את כף הרגל להרגשת ייצור בהתאמה אישית ונוחות מקיפה. שכבות ספוג מעצימות נוחות - שתי שכבות ספוג נוספות לנוחות עילאית.

אנחנו בדקנו: כשמותג נעלי אופנה מציג ליין ספורטיבי חייבים לבדוק במה מדובר. הנעל מעוצבת בצורה חביבה ופשוטה למדי, מה שהופך אותה מתאימה למרבית סוגי ליבוש. הנעל קלילה ונוחה, עוטפת את הרגל כמו גרב. היא אוורירית, גמישה ומאפשרת טווח תנועה רחב של הכף רגל. התחושה היא כמו ללכת יחפים, כך שהדבר אינו מומלץ לבעיות קרסוליים וברכיים מאחר והיא לא מעניקה ריפוד, תמיכה וגם לא בולמת זעזועים. מתאימה לריצות רק למשטחים חלקים (כמו מדרכה או כביש), ליום יום, להליכות, טיולים ואפילו לריקוד היא מעולה. לריצות לטווח ארוך (חצי שעה ומעלה) לא הייתי ממליצה.

מחיר: 499.9 להשיג בחנויות הרשת איזי ספיריט

  • עוד באותו נושא:
  • נעלי ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    16
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully