וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממחר: הוזלה במחירי הנסיעה במוניות מנתב"ג

11.6.2017 / 12:01

רשות שדות התעופה הודיעה על הנהגת מודל מחירון מופחת לנסיעה מנמל התעופה בן גוריון למגוון יעדים ברחבי הארץ. לפי המודל החדש, תוזל הנסיעה בשיעור של 12%, וזאת עד לקיום מכרז חדש להפעלת שירותי ההסעות מהשדה

עריכת וידאו:ניר חן

רשות שדות התעופה הודיעה היום (ראשון) על הוזלה של 12% במחירי הנסיעה במוניות מנמל התעופה בן גוריון. לפי הודעת הרשות, החל ממחר בצהריים יונהג מודל "מחירון מופחת" לנסיעת מוניות מנתב"ג מקומת הקרקע בשדה. כפי שהונהג החל מסוף החודש שעבר, כל מונית הרשומה כחוק בישראל יכולה לאסוף נוסעים מנתב"ג.

במסגרת מודל ההנחה החדש, נהגים יוכלו להציע לנוסעים הנחה בשיעור של 12% ממחיר המחירון הקבוע בחוק. אותם נהגים יקבלו פטור מתשלום של 5.80 שקלים לרשות וכן מתשלום דמי זיכיון לרשות על סך חמישה שקלים. רשות שדות התעופה הבהירה כי מחיר הנסיעה המוזל יוצע לנוסע טרם הנסיעה מאחר שמונה המוניות המורשות בישראל מכוילות על מחיר המחירון.

עוד בוואלה! עסקים:
המרדף אחר הכסף בעיצומו: לאן הולכת פרשת פישמן?
העיר שבה דירת 2 חדרים עולה 380 אלף שקל
אלקטרה תבנה בסיס בקריית המטווחים של צה"ל

מוניות בנתב"ג, מאי 2017. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
מוניות בנתב"ג/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

מוניות אשר יבקשו לגבות את המחיר הקבוע בצו הפיקוח על מחירי הנסיעה במונית תורשנה לאסוף את הנוסעים בקומת הביניים (מפלס 2 המיועד לתחבורה ציבורית) וזאת לאחר רישום ותשלום חמישה שקלים, כפי שכלול בצו הפיקוח.

הסדר זה יהיה בתוקף עד לפרסום המכרז וכניסת זכיין חדש לנתב"ג.

עוד באותו נושא

מונית לשום מקום: מדוע נכשל הניסיון להוזיל לנו את הנסיעה מנתב"ג?

לכתבה המלאה

תעריפי המוניות כיום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים פקע המונופול הבלעדי של חברת המוניות "הדר" על מערך ההסעות בתשלום מנמל התעופה בן גוריון, ונקבע כי כל מונית הרשומה כחוק בישראל יכולה לאסוף נוסעים מנתב"ג עד לקיום מכרז חדש. המשמעות היא שכל נהג מונית שמבקש לאסוף נוסעים מנתב"ג נרשם בחניון המוניות. לאחר הרישום, נשלחות המוניות לתור כדי לאסוף נוסעים כפי שהיה בעבר.

בשיחה עם וואלה! עסקים הביעו שמחה נהגי "הדר" על ביטול המכרז, שאמור היה להוריד את מחירי הנסיעה מנתב"ג ב-31% - ובכך לפגוע קשות בפרנסתם. "אנו שמחים על ביטול המכרז, כי ההנחה שביקשו מאיתנו היא לא הגיונית והופכת את הנסיעה מנתב"ג ללא כדאית", אמר לוואלה! עסקים לופו, נהג מוניות "הדר".

"לא יכול להיות שבעלי חברת המוניות 'gett', שהיא תחנה וירטואלית, ישב במשרד הממוזג שלו ויגרום לנו הנהגים שנמצאים כל היום בשקל להפסיד את הפרנסה שלנו". "אם הכול היה ממשיך לפי התכנון, העמדה פה הייתה ריקה ממוניות כי אף נהג לא היה מגיע לפה והנוסעים היו נתקעים כאן", הסביר נהג אחר ממוניות "הדר". "אם חושבים על נסיעה לתל אביב, שעולה היום 129 שקל ואמורה הייתה לעלות לאחר הנחת המכרז 89 שקל, יוצא שהייתי מרוויח 20-30 שקל על נסיעה שיכולה להתארך גם שעה ויותר בגלל הפקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully