וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות חופש ותעופה המומים: "לא יודעת אם אקבל את כספי בחזרה"

26.6.2017 / 10:13

אחרי ההודעה המפתיעה על ביטול כל העסקאות של מזמיני הנופש דרך חברת "חופש ותעופה", נותרו הלקוחות, ששילמו אלפי שקלים, במצב של חוסר ודאות: "שמעתי על ההודעה מהתקשורת, אף אחד לא התקשר אלינו"

נתב"ג בפסח, מרץ 2015. ראובן קסטרו
נתב"ג/ראובן קסטרו

אלפי נוסעים שרכשו חבילות נופש בחו"ל מחברת "חופש ותעופה" מתמודדים הבוקר (שני) עם חוסר ודאות בעקבות ההודעה על סגירת החברה.

מורן, אם לשניים מרחובות, הזמינה חבילת נופש למשפחתה לפני כחודש בעלות של 13,600 שקל, אך אמש התבשרה כי החופשה שלה בוטלה. "היינו אמורים לצאת לנופש בסלובניה בסוף יולי, ואני המומה מזה שהנופש בוטל, ואני לא יודעת אם אקבל את כספי בחזרה", אומרת מורן. היא הזמינה חבילה של טיסה, לינה במלון ורכב דרך אתר באליגם, אולם סגרה את פרטי הטיסה והמלון מול חברת "חופש ותעופה" שסיפקה בפועל את העסקה.

"הכול התנהל כשורה", מוסיפה מורן, "הנציגה שריינה לי את כרטיסי הטיסה, הודיעה לי שיש אישור על המלון ולכן לא היה לי שום חשש. בכל שנה אנחנו טסים בקיץ עם הילדים, אף פעם לא טסתי עם 'חופש ותעופה', אבל הייתי בטוחה שאני בידיים טובות".

יחד עם אלפי נוסעים אחרים מורן שמעה על סגירת החברה מהתקשורת. "אף אחד לא התקשר להודיע לנו שהחבילה בוטלה, אני המומה מאתמול", היא מספרת למזלה, היא שילמה על העסקה בכרטיס אשראי בשלושה תשלומים, ורק התשלום הראשון של כ-4,000 שקל הועבר לחברת באליגם.

"עדיין לא הספקתי לבטל את התשלומים הבאים בחברת האשראי, אבל זו שיחת הטלפון הבאה שאעשה הבוקר, ואני לא יודעת אם באליגם העבירו את התשלום הראשון ל'חופש ותעופה' ואם אקבל את כספי בחזרה. מה שנורא מעצבן זה שנותרנו בלי חופשה, ונצטרך להזמין את הכל מחדש", היא מוסיפה.

עוד באותו נושא

חברת התיירות נסגרה - אלפי ישראלים נותרו ללא טיסות

לכתבה המלאה
שחר תורג'מן. חן גלילי,
הדקה ה-90 הודיעה כי תמצא פתרון ללקוחותיה. שחר תורג'מן, מנכ"ל החברה/חן גלילי

"שילמנו 20 אלף שקל עבור החופשה הזו"

גולן, נשוי ואב לילדה מאשקלון, הזמין חבילת נופש של טיסה ומלון לברצלונה עבור משפחתו המורחבת בת שש נפשות. המשפחה הייתה אמורה לצאת לחופש ביום ראשון הקרוב. את החופשה הזמינו דרך הדקה ה-90 והנציג התקשר לבשר להם כי חברת התיירות פשטה את הרגל. "בהתחלה נכנסתי ללחץ, כי שילמנו 20 אלף שקל עבור החופשה הזו, אבל כעבור זמן מה הבנו שהחברה לוקחת אחריות ותפצה אותנו", אומר גולן, "עדיין היינו מאוד מאוכזבים לבטל את הנופש שהתכוננו אליו, אבל אז הנציג הצליח למצוא לנו מלון אחר בברצלונה שהוא באותה רמה, ואפילו למצוא לנו מקומות אחרים על אותה הטיסה שהיינו אמורים לקחת".

מחברת "באליגם" נמסר כי החברה תעמוד מאחורי לקוחותיה, תחזיר את כספם ותהיה בקשר עם כולם במהלך היום.

חברת "הדקה ה-90" הודיעה כבר אמש כי תפצה ותדאג לכל לקוחותיה שהזמינו דרכה את חבילות הנופש והטיסות של חופש ותעופה. גם מחברת "גוליבר" נמסר: "אנחנו נדאג לכל לקוחותינו. נמצא להם חלופות ופתרונות. כל לקוח שירצה את כספו חזרה יוכל לקבלו. זה בדיוק המקום שלנו כאתר תיירות גדול ומבוסס, להגן על הלקוח מפני חברות קטנות שעלולות לקרוס".

אתמול הודיעה החברה במפתיע על ביטול כל ההזמנות שביצעו לקוחותיה. בהודעה לקונית מטעמה נכתב: "לצערנו הננו להודיעך כי פעילות 'חופש ותעופה בע"מ' הופסקה והמשרד נסגר. בנסיבות אלו, ההזמנות ללקוחותיכם מבוטלות". לאחר ההודעה, החלו סוכני נסיעות רבים לחפש אחר פתרונות ללקוחותיהם, שנותרו ללא מענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully