וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התיירות נסגרה - אלפי ישראלים נותרו ללא טיסות

25.6.2017 / 21:49

דווקא רגע לפני שיא העונה, פרסמה חברת "חופש ותעופה" במפתיע הודעה לקונית, שבה נאמר כי "פעילותה הופסקה. בנסיבות אלו, ההזמנות ללקוחות מבוטלות". סוכני נסיעות כבר החלו לחפש אחר פתרונות חלופיים ללקוחות. "לא זוכרים מקרה כזה"

שביתה בנתב"ג של עובדי משרד הפנים בביקורת הדרכונים, אוגוסט 2015. יותם רונן
נוסעים בנתב"ג/יותם רונן

אלפי לקוחות שהזמינות טיסות וחבילות נופש דרך חברת התיירות "חופש ותעופה" שרויים הערב (ראשון) בחוסר ודאות, בעקבות ההודעה שקיבלו במפתיע על ביטול כל ההזמנות שביצעו.

מוקדם יותר, פרסמה החברה הודעה לקונית, שבה נאמר כי "לצערנו הננו להודיעך כי פעילות 'חופש ותעופה בע"מ' הופסקה והמשרד נסגר. בנסיבות אלו, ההזמנות ללקוחותיכם מבוטלות". לאחר ההודעה, החלו סוכני נסיעות רבים לחפש אחר פתרונות ללקוחותיהם, שנותרו ללא מענה.

עוד בוואלה! עסקים:
דמי הבראה: כך תדעו כמה חייב המעסיק לשלם לכם הקיץ
תקנות הבשמים: משרד הבריאות מבקש לדחות את היישום
השרים אישרו את "חוק הג'ובים": ח"כים לא יקבלו פטור

שחר תורג'מן. חן גלילי,
לא זוכר מקרה כזה. שחר תורג'מן/חן גלילי

מדובר בחברה בגודל בינוני שמוכרת כ-1,500 חבילות נופש ותיירות בשנה. היא עוסקת בעיקר בטיסות צ'ארטר וחבילות נופש לישראלים במדינות אירופה. לעיתים היא מוכרת את החבילות בצורה ישירה ללקוחות, ולעיתים דרך סוכני נסיעות וחברות מתווכות.

אחת מאותן חברות היא "הדקה ה-90", שכבר הערב הודיעה כי היא מתחייבת להחזיר את כספם של הלקוחות שהזמינו את החבילות דרכה. "אני לא זוכר מקרה כזה בישראל שחברה מודיעה על סגירתה רגע לפני שיא העונה", אומר שחר תורג'מן, מנכ"ל "הדקה ה90". "לא היו שום סימנים מקדימים לזה, לא היו שמועות בענף, זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר. אנו נפעל להחזיר כסף ללקוחותינו ששילמו, אך לא יצאו עדיין לחופשה, ואת הלקוחות שנתקעו בחו"ל נחזיר הביתה בטיסה חלופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully