וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע לחגוג במסיבה השנתית לכבוד המכביה?

רונית מטיאס

12.7.2017 / 10:42

סטיוארט ויצמן מבקר בישראל, ז'ק בר על הגג, מטי ומכבי קרסו רוקדים, עודד פרנקל צובע

חגיגה למכביה

אנה ליפניק לוי, ורד גרינבוים, משה ברון אילן גרינבוים. ארז חרודי,
אנה ליפניק לוי, ורד גרינבוים, משה ברון אילן גרינבוים/ארז חרודי

מטי ומכבי קרסו, ערכו בביתם במושב בני-ציון את המסיבה השנתית לאורחים מהארץ ומחו"ל, שהמכביה היא חלק מה-DNA שלהם. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של קייטרינג מעשייה, מופע התעמלות אומנותית, הופעה של דוד דאור, ומסיבת ריקודים. על ההפקה משה ברון וחנה אטינגר ועל העיצוב וזרי הפרחים דורית ישראל.

מטי ומכבי קרסו חנה אטינגר. רונית מטיאס,
מטי ומכבי קרסו חנה אטינגר/רונית מטיאס

בחוגגים: מעצב הנעליים הנודע סטיוארט ויצמן, שמשתתף במכביה כשחקן פינג-פונג, עו"ד אביטל שטריקס; טל ועו"ד אילן בירנפלד; אודליה שפיטלניק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יעקב כץ, תרצה וטל ברודי, אודי רקנאטי. רונית מטיאס,
יעקב כץ, תרצה וטל ברודי, אודי רקנאטי/רונית מטיאס
לאו דן בנסקי, מוריס קאהן, אמיר פלד, איל טיברגר. ארז חרודי,
לאו דן בנסקי, מוריס קאהן, אמיר פלד, איל טיברגר/ארז חרודי
סטיוארט ויצמן,  מיריי פרץ. רונית מטיאס,
סטיוארט ויצמן, מיריי פרץ/רונית מטיאס

לישון עם דיסני

תמי לנדסמן, אוסנת רוזנברג, קרן סער. שוקה כהן
תמי לנדסמן, אוסנת רוזנברג, קרן סער/שוקה כהן

אוסנת רוזנברג, מנכ"לית חטיבת ורדינון; תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל; וקרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר בדיסני ישראל, השיקו אתמול בסינמה סיטי ראשל"צ, חנות פופ-אפ של ורדינון, בשיתוף ובהשראת דיסני. רוזנברג אמרה כי הקהל הישראלי מוכיח כי הוא סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים עולמיים מה שמאתגר את ורדינון כל פעם מחדש, "מתחמי הפופ-אפ של ורדינון זכו להצלחה בשנים קודמות, ואנו בטוחים שגם בקיץ זה יתרמו לחוויית הקנייה וחיזוק הקשר שלנו עם לקוחותינו ועם קהלים חדשים". חנויות הפופ אפ שתפעלנה מיולי ועד דצמבר 2017, כל חנות למשך חודש ימים בקניונים מובילים בארץ.

על גג העולם

ארנון תורן ואופיר אורן. לנס הפקות,
ארנון תורן ואופיר אורן/לנס הפקות

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב, נטש אמש את משרדו הממוזג לטובת השקת AZRIELI RIDE אטרקציות חדשות ומהפנטות לקיץ עם מתחם טרמפולינות פתוח של iJump, רכבת הרים אקסטרים באורך 140 מטר שתפעל על גג הקניון כשהנוסעים מרכיבים משקפי מציאות מדומה בחסות סמסונג.

יובל בורנשטיין ושלי גפני. לנס הפקות,
יובל בורנשטיין ושלי גפני/לנס הפקות

עוד נטשו את המזגנים לטובת האקסטרים: דנה עזריאלי יו"ר קבוצת עזריאלי; יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; עופר ירום, סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני עזריראלי; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג; ירון כהן, סמנכ"ל שיווק גלובוס מקס; ירון ירקוני, בעל רשת ארקפה שנהנו ממשקאות בריאות של BE FRESH, פיצות, גלידות ועוד.

מירה דישל, לאה שנירר יעל גולד. רונית מטיאס,
מירה דישל, לאה שנירר יעל גולד/רונית מטיאס
אופיר אורן ורונן סלם. לנס הפקות,
אופיר אורן ורונן סלם/לנס הפקות
ערן הרשקוביץ לוסי דובינצ'יק, אופיר עשור. רונית מטיאס,
ערן הרשקוביץ לוסי דובינצ'יק אופיר עשור/רונית מטיאס

כפיות או לא להיות

תמי דרייפוס, רחל שדה, חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ראלי סמית, לילך סיגן, עופרה אלרואי, ליאורה אשר. רונית מטיאס,
תמי דרייפוס, רחל שדה, חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ראלי סמית, לילך סיגן, עופרה אלרואי, ליאורה אשר/רונית מטיאס

האמנית ראלי סמית, ארחה בביתה את הסופרת לילך סיגן, מחברת רב-המכר "כפיות" לערב תרבותי-גסטרונומי שכלל ארוחה פרי ידיה, הרצאה של סיגן שהובילה לשיח מרתק. הכנסות הערב קודש לפעילות בספארי של בוגרים הלוקים בפיגור.

במאזינות: חדוה שרון, מבעלי לייטהאוס; אורית בנבנשתי, מבעלי תגבור; אסתי מטסס; אסנת צימרמן, שותפתה של סמית ועוד. חברת TREZEMME פינקה את האורחות עם מגוון מוצרי החברה.

השף הצעיר

יפית גרינברג חיים כהן וזק בר. שוקה כהן
יפית גרינברג חיים כהן וזק בר/שוקה כהן

על גג של מלון פולי האוס בתל-אביב, נערך אירוע הגמר האזורי של תחרות "השף הצעיר של סן פלגרינו" אליו עלו 10 מתמודדים. כבוד השופטים הישראלי השף חיים כהן, היווני בעל 2 כוכבי המישלן ניקוס רוסוס והתורכי איסמט סאז, השיקו קוקטיילים עם ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו משווקת סן פלגרינו בישראל, יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי.

ברלין תל-אביב

סיגל אדר, בועז רימון, שרון בק, מיקי בריק. רונית מטיאס,
סיגל אדר, בועז רימון, שרון בק, מיקי בריק/רונית מטיאס

בקניון רמת-אביב, נפתחה אמש תערוכת צילומים של האמנית והצלמת שרון בק הכוללת אוסף פורטרטים ייחודי של אייקונים, מובילי דעה ואנשי תרבות, מתל-אביב וברלין, מנקודת מבטה של בק שחולקת חייה הצעירים והבוגרים ביניהן, כשהקו המחבר בין התמונות הוא הקשר האישי שלה עם הדמויות המצולמות ויכולתה להוציא אותם מהקונטקסט והתדמית היומיומית לעולם חדש ומאתגר.

שרון בק , טלי מרגלית, טל לביא. עופר חן,
שרון בק , טלי מרגלית, טל לביא/עופר חן

נדל"ן באמריקה

אילן בן אלי, אלי טילסון, רועי אבישי. דנה דולב,
אילן בן אלי, אלי טילסון, רועי אבישי/דנה דולב

אלי טילסון, מנכ"ל פנשו נדל"ן, בשיתוף סוכנות הביטוח רועי אבישי, אירחו במלון קראון פלזה בחיפה, כנס השקעות "נדל"ן ארה"ב". טילסון אמר כי יש מחסור בידע אצל הציבור בעניין השקעות בארה"ב, ומטרתם לגרום לאנשים לשאול את עצמם באיזה תחום הם רוצים להשקיע, מה מידת הסיכון שמתאימה להם ולאיזו תשואה הם מצפים ואמר כי השקעה בנדל"ן בארה"ב אינה מתאימה לאנשים שאלו חסכונותיהם היחידים אלא למשקיע מנוסה שרוצה לגוון את תיק ההשקעות שלו. בכנס הוצגו פרויקטים חדשניים בתחום הנדל"ן המניב ברחבי ארה"ב, עו"ד אילן בן-אלי, מנכ"ל בן-אלי בוטיק מס, הציג התפתחויות בתחום המיסוי על השקעות בארה"ב על רקע השינויים במס ובהורשה שמוביל ממשל טראמפ.

מנרלטים

ועם שצ'לקה, שיר זכאי, עודד פרנקל, ששון הר סיני. שלומי מזרחי,
נועם שצ'לקה, שיר זכאי, עודד פרנקל, ששון הר סיני/שלומי מזרחי

עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט, ערך ב"אריא" שבשוהם, אירוע לקוחות לרגל השקת iPaint-מערכת צביעה חדשנית, פטנט עולמי שפותח בחברה למעלה משנתיים. המוזמנים צפו במצגת על המוצר שעומד לעורר מהפיכה בעולם הצביעה, אכלו ארות ערב, וצחקו בסטנד-אפ של ישראל קטורזה.

מלוקקים

ענת גבריאל ישי מנדיל לורה קר. דנה קופל,
ענת גבריאל ישי מנדיל לורה קרן/דנה קופל

ענת גבריאל מנכ"לית יוניליוור, ישי מנדיל, סמנכ"ל השיווק ולורה קר, מנהלת שיווק גלידת שטראוס, חגגו את פתיחת מגנום בר בנמל ת"א בשיתוף מגזין GO STYLE. בן מוסקל, דני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם; אילן שחר, סמנכ"ל סחר דור אלון; אוסקר ויסמן, סמנכ"ל סחר סונול, הרכיבו לעצמם ארטיק בהשראת חיות טרף, וצפו במופע המים. ערב קודם התייצבו על הדק ירון קליין, מנכ"ל חברת אתרים המנהלת את נמל תל אביב וראש העיר רון חולדאי, לפתיחת מופע המזרקות הצבעוניות המרקדות על המים המשלב הקרנה, תאורה, אש ומוסיקה. המופע בהצדעה לחגיגות 20 למכבייה, משלב סרטונים מענפי ספורט שונים

דני לוזון וענת גבריאל. רונית מטיאס,
דני לוזון וענת גבריאל/רונית מטיאס

צילומים חלומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דודי פרי, גדי פרידמן , רן שקד ריצל וויצמן , ענת בר שלמה פרנקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רן שקד ודודי פרי, פתחו את LUMAS – גלריה בינלאומית לאומנות הצילום, המחזיקה כ-3000 צילומים המתאימים לעיצוב בתים ומשרדים.

במשיקים: האדריכלים שלמה פרנקל, ענת בר, ליאורה פרונצנקו, גדי פרידמן, הצלמת מירב דהן והאמנית ר'יצל וויצמן.

תחרותיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סהוויל מוניר ונתי שושונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג המשקפיים הצרפתי Serengeti נותנת החסות לתחרות מרוץ המכוניות LE MANS , הזמינה את האופטומטריסטים נתי ששונוב מ"אופטינת" וסווהיל מוניר מ"אופטיקלי", להיות אורחי VIP במרוץ 24 השעות של לה-מאן בצרפת- מרוץ סיבולת למכוניות ספורט הנחשב לוותיק וליוקרתי ומתקיים מ-1923 ליד העיר לה-מאן בצרפת

טובים השניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסאם ג'אבר ואיוב קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר התקשורת וח"כ איוב קרא ביקר בקבוצת התקשורת של אתר PANET וערוץ "הלא TV" שבטייבה. בסאם ג'אבר, מבעלי הקבוצה, ערך לו סיור באולפנים, וראיין אותו לתכניתו השבועית. השניים דנו בנושאים שעל סדר היום בתחומי התקשורת הישראלית, יחסי ישראל והעולם הערבי ופעילותו למען החברה הישראלית יהודית והערבית במדינה.

בקטנה

+רועי רגרמן, מנכ"ל "חמת", השיק ב"חדר פרטי", את קולקציית ברזי המטבח של חמת עם תערוכת צילומים קולינריים בהשראת עולם המים. שפים אדריכלים ומעצבים, הציגו צילומים וחמת הציבה בצמוד לכל עבודה ברז צבעוני. היצירות יועמדו למכירה פומבית כשההכנסות קודש לארגון 'חיים' לטובת טיפול בילדים חולי סרטן.

+מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב ומותג האופנה FOX ממשיכים בשיתוף פעולה במסגרתו FOX תמשיך להיות המאמצת הראשית של מכבי FOX תל-אביב. שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, הודה לאחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון, אסי ויזל, מנכ"ל FOX ישראל, אמר כי מבחינתם זו שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח.


+ישראל סגל מנכ''ל ''אקיפ'' לאספקת ציוד וריהוט לבתי מלון סיים אספקת והתקנת ריהוט וציוד התפעולי למלון ''ישרוטל אוריינט'' בירושלים שיפתח בקרוב. הרהוט יוצר והותקן ע"י AHSAP מתורכיה ש"אקיפ" היא נציגתה הבלעדית בארץ בהיקף של כ-6 מיליון ש''ח. מלון ''אוריינט''.

+ ד''ר רוית אורן, סמנכ''לית משאבי אנוש קבוצת ''עוף טוב'' הרצתה בכנס הבינלאומי The HR Congress' בבודפשט, אורן ציינה שהדרך בה מתייחס הארגון לעובדים ומתגמל אותם תקבע אם העובדים יישארו נכס של הארגון או יהפכו לנכס של ארגון אחר.

+רעיית נשיא המדינה, נחמה ריבלין, העניקה תעודות הוקרה לכ-150 צעירים עם מוגבלויות שעתידים לסיים השנה שירות לאומי בטקס שנערך בבית ציוני אמריקה. שוש ישראל, המנכ"לית שיבחה את פסיפס הצעירים המשרת בשירות הלאומי מהמגזרים השונים. ריבלין הודתה לעמותות שלומית ועמינדב ולעמותת אלווין ישראל המלווים את המתנדבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully