וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 13:18

פיטרו חוגגת שישה עשורים להיווסדה עם חגיגת הנחות על כל הרהיטים, כולל נבחרת הכיסאות הארגונומיים של Herman Miller. וגם: איך הפכה פיטרו מבית מלאכה קטן בתל אביב למותג מוביל בשדה העיצוב המקומי? כל הפרטים בפנים

אולם התצוגה של פיטרו. עמית גירון,
אולם התצוגה של פיטרו/עמית גירון

סיפורה של פיטרו מתחיל בשנות ה-60 של המאה הקודמת, משה פיטרו, אז רפד בעל חנות קטנה במתחם באזל בתל אביב, ממציא את 'הספסלית', שהפכה לימים לאייקון עיצוב מקומי. "כשהוא התחיל לעבוד כרפד עצמאי, זה היה מתוך הגשמה עצמית, צורך לעבוד ולהיות עצמאי ולא להיות תלוי באף אחד אחר אבל גם קצת לעוף, עבורו. הוא הרגיש צורך לעשות משהו שהוא שלו." אורה בלכמן פיטרו, הבעלים, מספרת על אביה.

בישראל הקטנה של תקופת הצנע, משה פיטרו הוגה שילוב מתוחכם בין ספסל למיטה נפתחת והופך בין לילה להצלחה גדולה. הרוח היזמית, הרצון לפתור בעיות ובעיקר היכולת להקשיב ללקוחות ולזהות צרכים שמתעוררים אצלם, נותרה עד היום חוט השדרה של המותג פיטרו.

בעשורים הבאים משה פיטרו מעמיק את הידע שלו בארגונומיה ובעיצוב במקביל, מפתח ומייצר רהיטים חדשניים בטכנולוגיית כבישה צורנית בעץ ביניהם כורסאות טלוויזיה שזוכות להצלחה רבה. בהמשך, לצד הטרנדים העולמיים, פיטרו מתחילה לייבא ממיטב מותגי העיצוב הבינלאומיים ומעניקה פתרון שלם יותר, המשלב את בית המלאכה המסורתי, נגריית האמן של פיטרו, עם פריטי ייבוא מהעולם. בין המותגים הבינלאומיים מתבלט Herman Miller, המתמחה בריהוט לסביבות עבודה מעוצבות ומיטיבות.

עכשיו במחירים מיוחדים ובהנחה של פעם ב-60 שנה. יח"צ,
עכשיו במחירים מיוחדים ובהנחה של פעם ב-60 שנה/יח"צ

נוחות בלתי מתפשרת, מאז ועד היום

נוחות ופונקציונאליות, הם ערכי ליבה בעסק המשפחתי הוותיק, בין אם בפרויקטים בתחום הציבורי-מוסדי, כמו בתי אבות, בתי חולים ובתי משפט ובין אם בתחום המשרדים המעוצבים, שהתפתחו רבות בעשרים השנים האחרונות.

אבל בשיאה של המהפכה הדיגיטלית, כיסא משרדי מצוין, הוא נקודת פתיחה קריטית לאיכות העבודה המתבצעת בזמן הישיבה. קולקציית כיסאות העבודה הארגונומיים של Herman Miller, מותג שעשה מהפכה תפישתית בתחום עיצוב המשרדים בעולם, מעטרת את מיטב החללים המשרדיים בישראל, לרבות לא מעט משרדים ביתיים. פיטרו מעניקה על הכיסאות הללו 12 שנות אחריות מלאות. זה דבר שלא קיים דומה לו היום.

לאחר בחירת הכיסא, מומלץ להשלים את סביבת העבודה כך שתתאים לאופי העבודה ולאופי החלל: לחסרי המנוחה שזקוקים לזמן עמידה וריענון קבוע, אפשר לבחור בשולחן חשמלי מתכוונן. אם אתם נדרשים לשבת מול המחשב שעות רבות, כדאי לנסות לשלב זרוע למסך המפחיתה את העומס מהעיניים והצוואר ומפנה מקום על שולחן העבודה. לספורטיביים שבינינו - אופני עבודה המשלבות שריפת קלוריות עם קריאת מיילים בנוחות מפתיעה.

פיטרו חוגגת 60 שנה ואתם נהנים מהחגיגה - בשופ אונליין ובאולם התצוגה. יח"צ,
פיטרו חוגגת 60 שנה ואתם נהנים מהחגיגה - בשופ אונליין ובאולם התצוגה/יח"צ

התאמה אישית וסטייל סקנדינבי

לאלו שמחפשים חלל עבודה מלא השראה, פיטרו מציעה מגוון פריטים משלימים בעיצוב ובייצור נגריית האמן ה-Atelier של פיטרו, שיהיו הטאץ' שעושה את ההבדל אצלכם במשרד. טכנולוגיית הכבישה הצורנית, שמקורה בסקנדינביה, הפכה למזוהה עם פיטרו ומאפשרת לה לבלוט בזכות האסתטיקה הנקייה המאפיינת אותה. ההתמחות בכבישה הצורנית מייחדת את עיצוב החלל ומאפשרת התאמה אישית לפי מידות הלקוח, לפרויקטים גדולים כמו קטנים.

מאז אותו בית מלאכה קטן במתחם באזל ועד היום, ממשיכה משפחת פיטרו להטות אוזן ולחוש את תנודות השוק המקומי והעולמי. היכולת לזהות צרכים ולענות עליהם בקפידה ובאלגנטיות, תוך שמירה על סטייל ופונקציונליות - היא המורשת של המייסדים משה ובטי פיטרו.

פיטרו חוגגת את יום הולדתה ה-60 עם חגיגת הנחות על מגוון ענק של רהיטים מובילים. המבצע בתוקף רק עד סוף השנה האזרחית. אתם עוד פה? היכנסו לפיטרו שופ והצטרפו למסיבה.

רהיטי פיטרו, הסדנא 13 חולון

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • כיסאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully