וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חגג עם משפחת אלול את חתונת הבן?

רונית מטיאס

10.9.2017 / 15:27

מי תרם לאגודה למלחמה בסרטן, מי התרגש עם ורד גרינבוים, מי בא לראות מוזות, למה נפגש דוד מימון עם שגריר אוסטרליה בישראל? רכילות עסקית

תורמים לחוקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי גנון, אהרון צ?חנובר ומירי זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז פרס לשלום ביפו נערך ערב ההתרמה השנתי לאגודה למלחמה בסרטן. המוזמנים נהנו מארוחת קוקטייל של השף ברק יחזקאלי, טקס חלוקת תעודות הוקרה ליקירי האגודה, והופעה של הזמר והיוצר רמי קליינשטיין. הכנסות הערב קודש לקידום חקר הסרטן ולרווחת החולים ובני משפחותיהם.

אלי ושרון שגיב. רונית מטיאס,
אלי ושרון שגיב/רונית מטיאס

בנוכחים: מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן; רות שטרית, חברת חבר הנאמנים, פרופסור אהרון צ'חנובר, נשיא כבוד האגודה למלחמה בסרטן; ברוריה ודודי ויסמן, אבי גנון מנכ"ל World ORT.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שמחת אלול

רוחמה אברהם, ארז גזית, דרורית ורטהיים. רונית מטיאס,
רוחמה אברהם, ארז גזית, דרורית ורטהיים/רונית מטיאס

רון אלול, מנכ"ל ומייסד 'Curalife ובנם של עופרה אלול, מנכ"לית המרכז האקדמי פרס ואיש העסקים רפי אלול, התחתן ביום חמישי עם שירן ב"האנגר 11" בנמל תל-אביב. הערב נפתח עם קבלת פנים שלאחריה חופה מרגשת שנערכה ברחבה החיצונית שחופתה בשטיחים בהירים וקושטה במאות פרחים לבנים.

אריה סבן ואבי בלשניקוב. רונית מטיאס,
אריה סבן ואבי בלשניקוב/רונית מטיאס

אחרי החופה נכנסו החוגגים לאולם שעוצב עם שולחנות אבירים ארוכים, זרי אורכידיאה, ופמוטים כסופים. מגי ותולי היו על הקייטרינג המשובח ו"מה קשור" הקפיצו והזמינו את שירן ורון לבמה ובדקו הריקוד של מי משיג יותר מחיאות כפיים.

אילן וורד גרינבוים, דוד אפרתי. רונית מטיאס,
אילן וורד גרינבוים, דוד אפרתי/רונית מטיאס
אגם רודברג, יפית גרינברג, בני ארד. רונית מטיאס,
אגם רודברג, יפית גרינברג, בני ארד/רונית מטיאס
גאולה אבן, עופרה אלול, גדעון סער, עליזה בראשי. רונית מטיאס,
גאולה אבן, עופרה אלול, גדעון סער, עליזה בראשי/רונית מטיאס
שירן, רון, עופרה ורפי אלול. רונית מטיאס,
שירן, רון, עופרה ורפי אלול/רונית מטיאס
רות שטרית אלפרד אקירוב מאיר שטרית. רונית מטיאס,
רות שטרית אלפרד אקירוב מאיר שטרית/רונית מטיאס
עמוס ונוני מלכא אבי בלשניקוב. רונית מטיאס,
עמוס ונוני מלכא אבי בלשניקוב/רונית מטיאס

צומת המוזות

ורד גרינבוים, דגנית חרל"פ, רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
ורד גרינבוים, דגנית חרל"פ, רייצל ויצמן/רונית מטיאס

במתחם EDITION שבנווה צדק, נפתחה התערוכה ''מוזות" - הומאז' לאומנים מתחום הקולנוע, המוסיקה, ואנשי ציבור שהפכו לאייקונים ומובילי תרבות ודרך ונפטרו ממחלת הסרטן, במטרה להעלות את המודעות להתמודדות עם המחלה. 26 אומנים ואנשי ציבור ישראליים נבחרו להחיות את המוזה/אייקון בהומאז' יצרי עם אמירה אישית של כל מצולם לתמונה, ושל הצלם שצילם את הפורטרט. התערוכה היא יוזמה של השחקנית מירה שורי שלאור הכרות אישית עם ההוספיס בתה"ש, למדה כי יש לשפר את התנאים הפיזיים של החולים ובני משפחותיהם. שורי פנתה למפיק משה אברמוב שהתגייס למשימה. ההכנסות קודש לפעילות צוות ההוספיס האונקולוגי בתל השומר.

קרן וקובי מימון, ורד גרינבוים,  מיקי ברקוביץ, מירה שורי. רונית מטיאס,
קרן וקובי מימון, ורד גרינבוים, מיקי ברקוביץ, מירה שורי/רונית מטיאס

המוזמנים נהנו מקוקטייל קייצי וקיבלו שי - ערכת מוצרי טיפוח של GIGI. הצילומים יוצגו עד מחר ב-EDITION, ובהמשך ימכרו באתר אגודת ידידי תל-השומר ובטלפון 03-5307071.

שגית גולדין וסמדר מאניה. רונית מטיאס,
שגית גולדין וסמדר מאניה/רונית מטיאס

במוזמנים: אילן וורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי תל השומר; המלונאי דוד פתאל; מיקי ברקוביץ, מנהלת ההוספיס; שגית גולדין, בעלת EDITION; רינת ומוטי כוזהינוף; יעל מילוא ויורם אלטמן, מבעלי גרוויטי; דבורה שטרסבורגר; אביטל וצפריר גינסברג; הילה ורני רהב.

לעוף רחוק

חני סובול, כריס קאנן, דניאל אפלטון. רונית מטיאס,
חני סובול, כריס קאנן, דניאל אפלטון/רונית מטיאס

שגריר אוסטרליה בישראל כריס קאנן ערך אירוע לרגל חתימת הסכם קוד שייר בין אל-על לקוואנטס. בתום קוקטייל העניק דוד מימון דגם מטוס אל-על לנציגי קוואנטס שהגיעו מחו"ל ואמר שכבוד גדול לחגוג את הסכם הקוד שר בין אל-על וקוואנטס וכי הוא משוכנע ששיתוף הפעולה יביא להצלחות. גדעון טהלר, מנכ"ל ובעלים טל תעופה המייצגת את קוואנטס בישראל, ציין כי ההסכם בין שתי חברות התעופה הלאומיות, יביא לגידול משמעותי בתנועה של ישראלים לאוסטרליה ולשאר יעדי קוואנטס. בהמשך הערב נהנו המוזמנים מארוחת ערב.

מרקוס סבנסון דוד מימון. רונית מטיאס,
מרקוס סבנסון דוד מימון/רונית מטיאס
גד פרופר, פנפרפה ונגויט וגדעון טהלר. רונית מטיאס,
גד פרופר, פנפרפה ונגויט וגדעון טהלר/רונית מטיאס

מבשלים סיפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי שומר רנדי פלד ואביטל שטיין רונן פלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביטל שטיין וקתרינה זרוו השיקו ב"ספרייה" של צומת ספרים בדיזינגוף סנטר תל אביב את הספר "מבשלים עם הנכדים-אוכל יווני". שטיין, דוקטור למתמטיקה, וז?רוו?, שפית ובעלים של מסעדה ביוון, החליטו לחנך את הדור הבא של קורבנות הג'אנק-פוד ולעודד תזונה בריאה. שטיין, מנהלת ודירקטורית ישראלית, כיהנה כמנכ"לית הטכניון והייתה האישה הראשונה בתפקיד זה. ב-2013 נבחרה על-ידי מגזין פורבס לאחת מ-50 הנשים החזקות בישראל.

בנוכחים: הבעל עו"ד שוקי שטיין; אבי שומר, מנכ"ל ובעלים צומת ספרים; ערן זמורה, מבעלי כנרת זמורה ביתן וצומת ספרים; ערן גריפל, יו"ר ובעלים מנורה; רונן בראל, יו"ר ארנסט אנד יאנג; חזי צאיג, יו"ר דואר ישראל; איש העסקים דני טוקטלי; אודי רובינשטיין, מבעלי בית גיל הזהב; רנדי ורונן פלד, מבעלי בראק קפיטל; רוני וייסברג, מבעלי מדרוג; טדי קרטנשטיין, מבכירי DELL; רו"ח ראובן שיף; עו"ד חיים אהרון; סמדר נמרודי, יו"ר מלונות הכשרת הישוב.

קיימות אופנתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתן בן עמי, מגנוס הלגרן, אבי בלאו, אנדרו חורש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע התקיים ההאקתון ה-3 של קרן H&M בנושא סגירת מעגלים בעולם הטקסטיל שמטרתו גיבוש רעיונות להגשה לתחרות ה- Global change award של קרן. H&M סך הפרסים בתחרות - מיליון אירו.

בין נציגי גופי השותפים ליוזמה שהגיעו: איתן בן עמי, ראש הרשות לאיכות הסביבה בעיריית ת"א יפו; שגריר שוודיה המיועד מגנוס הלגרן; אבי בלאו, ראש מכון אפקה לחדשנות בכלכלה מעגלית; ואנדרו חורש בעלים ומנכ"ל מאצ' ריטייל H&M ישראל.

עץ החיים

יואב דור, רן שמואלי, יאיר שפירא, איילה זינגר. רונית מטיאס,
יואב דור, רן שמואלי, יאיר שפירא, איילה זינגר/רונית מטיאס

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן שפורשת לאחר עשור, חגגה במסעדת "קלארו" בתל-אביב את העברת הניהול ליאיר שפירא, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל קבוצת לנדוור קפה. לוי אמרה כי אחד מרגעי השיא עבורה היה לקבל את פרס היקב הטוב בעולם משר החקלאות האיטלקי ואמרה לשפירא כי יש לו עץ חברה מפואר ויפהפה. "שמור עליו והמשך לפתח ענפים חדשים". שפירא אמר כי הוא נרגש להיכנס לתחום מרתק כמו ענף היין ונכנס לנעליים גדולות, אם כי לא נעלי עקב. המוזמנים נהנו מארוחה מיוחדת של השף רן שמואלי והשיקו יין מרלו כרם אוגני.

אירינה שלמור וענת לוי. רונית מטיאס,
אירינה שלמור וענת לוי/רונית מטיאס

העיקר הבריאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה רוטשילד ואודי דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגודת ידידי המרכז הרפואי ''מעייני הישועה'' חגגה ברידינג 3 ערב גאלה בסימן מצוינות, פיתוח והרחבת המרכז הרפואי, השקת מרכז בריאות נפש בהשקעה של כ-76 מיליון ש'קל ופתיחת מכון MRI חדשני. ד''ר אהוד שפירא, יו''ר אגודת הידידים ויו''ר פסגות אמר כי המרכז מאוזן כלכלית, בעיקר מתרומות של אנשים טובים. שלמה רוטשילד, מנכ''ל בית החולים הודה לתורמים לבית החולים שהוקם לפני 26 שנים על-ידי אביו ד''ר משה רוטשילד, וציין את הישגי המרכז בשנים האחרונות בתחום הטיפול הרפואי המתקדם. בתכנית קבלת פנים, ארוחת-ערב ומופע של רמי קליינשטיין.

בחוגגים: איציק צאיג, מנכ''ל אוסם; אודי דהן, מנכ''ל UBS; עודד עשוש, מבעלי 'קנדה ישראל'; מאיר יעקובסון, מנכ''ל קבוצת 'מדיסון; עזרא ערוסי, מנכ''ל משהב; בועז וקסמן, מבעלי קבוצת ''אופיר טורס'' ו'ריקושט''; שי וייל, סגן יו''ר קבוצת ''ליימן קפיטל'.

אנרגיה כחולה

אייל רביד ודורון פרנקנשטיין. אלירן אביטל,
אייל רביד ודורון פרנקנשטיין/אלירן אביטל

בני פאוזי שמשום, בעלי משקה האנרגיה BLU, וענאן שמשום, המנכ"ל, חגגו את המיתוג החדש של פחיות המשקה במסגרת אירועי פסטיבל LIFE IN COLOUR בלייב פארק זאפה בראשון לציון. לרגל עשור לפעילות החברה בישראל, הוחלט לרענן את עיצוב הפחית.

בחוגגים: דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל בלו אינטרנשיונל; אייל רביד, בעלים ומנכ"ל רשת ויקטורי; שי ראובן, יבואן BLU בפיליפינים ובמזרח הרחוק; שי מיקה.

נוסעים ומרימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונן שמיר שמעון זיקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באולם התצוגה של אינפיניטי בהרצליה פיתוח, נערכה ביום שישי ארוחת-בוקר והרמת כוסית לשנה החדשה. שמעון זיקרי, מנכ"ל אינפיניטי ישראל ברך וגילה כי מתחילת השנה השיק מותג אינפיניטי בישראל שני דגמים אסטרטגיים, הנחשבים לספינת הדגל של המותג: אינפיניטי 60 Q ו -30 Q, מה שהגדיל משמעותית את מספר הלקוחות. דרור גלוברמן והשף אסף גרניט, דנו על הקשר בין עולם הרכב לקולינריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסף גרניט שמעון זיקרי ודרור גלוברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופשבוע מתוק

לילך סיגן, אוסנת צימרמן וראלי סמית. רונית מטיאס,
לילך סיגן, אוסנת צימרמן וראלי סמית/רונית מטיאס

ראלי סמית ואוסנת צימרמן, בעלות מותג R+O ערכו הרמת כוסית לחג בביתה של סמית ברמת-אביב. במהלך יומיים רצופים נהנו המוזמנים מאוכל טוב, יין, תצוגה ומכירה של כלי הקרמיקה שהן מעצבות. לקולקציית הכלים והבלונים שהן מעצבות, הצטרפו לשנה המתוקה גביעי גלידה, ארטיקים, סוכריות על מקל וסוכריות m&m עשויים מקרמיקה.

דלית בראל, ראלי סמית, אורית בנבנשתי, אורית מור סיניבר, חדווה שרון. רונית מטיאס,
דלית בראל, ראלי סמית, אורית בנבנשתי, אורית מור סיניבר, חדווה שרון/רונית מטיאס

בקונים ובמברכים: בני וחנה פרי-זן, יו"ר פעילים; אורית בנבנשתי, מנכ"לית תגבור; ליאורה אשר; הסופרת לילך סיגן; עו"ד אורית מור סיניבר; ד"ר דלית בראל; הניה נור, מבעלי קבוצת נור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully