וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברשת: איפה אפשר להשיג תחפושת ב-17 שקלים בלבד

9.1.2018 / 10:00

קדחת התחפושות כבר החלה - ואתרי האינטרנט הזניקו את ההורים עוד בחנוכה לקנות תחפושת לילדים כדי שיגיעו בזמן לישראל. אבל האם זה הפתרון הזול ביותר? בדקנו איפה יש מחירים נוחים וגם - היכן מציעים תחפושות ב-1,200 שקל

צילום: אבי כהן עריכת וידאו:רן צימט

פורים אונליין: חג פורים אומנם רק בעוד כחודשיים, אבל קדחת התחפושות בעיצומה. מי שמחפש לקנות תחפושת זולה לילדיו או לעצמו כבר הספיק להזמין בשבועות האחרונים ברשת. עוד בזמן חופשת חג החנוכה אפשר היה למצוא בקבוצות הפייסבוק הורים חולקים לינקים, דוגמאות, אזהרות ותמונות של תחפושות מומלצות.

איזה אתר לקניות אונליין הוא הכי פופולרי השנה לקניית תחפושות? אתר ואפליקציית קאשדו, המחזיר כסף על קניות באינטרט, ערך בדיקה מיוחדת עבור וואלה! עסקים, ומצא שהאתר הפופולרי ביותר לקניית תחפושות השנה הוא עלי אקספרס. כמעט מחצית מהישראלים אוהבים להזמין דרכו תחפשות - כ-45% מכלל רוכשי התחפושות השנה. אחריו בפער גדול, כ-27% קנו תחפושת דרך איביי; כ-18% הזמינו דרך אתר "הלווין קאסטומס"; והשאר כ-10% הזמינו תחפושת דרך אתר "אטסי".

סקר מאתר קאשדו. אתר קאשדו,
איפה רוכשים תחפושות ברשת/אתר קאשדו

הנסיכות של עלי אקספרס

תחפושות לפורים 
הנסיכות של עלי אקספרס. צילום מסך, צילום מסך
תחפושות של עלי אקספרס/צילום מסך, צילום מסך

דונלד טראמפ אונליין

ומהן התחפושות הפופולריות ביותר? אתר קאשדו בדק ומצא שהרוב הגדול, 27% קנו תחפושת מקטגוריית הנסיכות: אלזה ואנה מהסרט לשבור את הקרח, סינדרלה, פיות ועוד. 19% קנו תחפושות בסגנון גיבורי על: באטמן, סופרמן ואיך לא, גם וונדר וומן. 15% קנו תחפושות של דמויות מסרטים מיוצרים: דרדסים, מיניונים וחבריהם. והשאר, אחוזים בודדים, התפלגו בין חיות מחמד, תחפושות למבוגרים, ליצנים, ואפילו היו שהזמינו תחפושת של דונאלד טראפ.

מי שלא קנה עדיין תחפושת ברשת עשוי להיות מופתע. בחנויות הצעצועים מנסים להילחם על הכיס שלכם וכבר עכשיו יוצאים במבצעים לחג. כך למשל רשת ביג שופ מציעה קולקציית תחפושות מ-2017 במחירים לא רחוקים מהרשת: התחפושת הזולה ביותר שמצאנו היתה ערכת 4 תחפושות של נסיכות דיסני במחיר כולל של 69.90 שקלים, כ-17 שקל לנסיכה. אחר כך המחיר הנמוך ביותר הוא תחפושת צב לתינוק במחיר 22.90 שקלים. מי שחפץ בתחפושת קאבוי לתינוק ישלם מעט יותר, 39.90 שקלים. תחפושת אלזה מהסרט לשבור את הקרח עולה 59.90 שקלים, ויש גם תחפושות למבוגרים ב-99.90: מיני מאוס, ספיידרמן, אלדין ועוד.

ערכנו בדיקה ברשת: כמה גדול הפער במחירים בין החנות לבין אותה התחפושת באתר עלי אקספרס, שם הרוב קונים?תחפושת קאבוי לתינוק דרך עלי אקספרס במחיר מבצע לזמן מוגבל עולה 37.35 שקלים. מארז 4 נסיכות של דיסני עולה בין 24 שקלים ל-34.33 שקלים, במבצע לזמן מוגבל דרך עלי אקספרס. תחפושת אלזה עולה 42.48 שקלים, גם כן דרך עלי אקספרס במבצע לזמן מוגבל. חשוב לציין: פעמים רבות התחפשות אינן זהות לאלה שבארץ, איכות הבד והדוגמא משתנים ותמיד ניתן למצוא באיכות נמוכה יותר פרטים זולים משמעותית. ההשוואה נערכה באמצעות המלצות של קבוצת פייסבוק לקניות אונליין.

למרות שהבדיקה מצאה שהמחירים נמוכים מאלה שניתן לקנות בארץ, קניין ומנהל תחום צעצועים ואקססוריס בביג שופ, יניב יעקב, מזהיר: "התחפושות שנקנות באתרים בחו"ל אינן עוברות את אישור מכון התקנים". לדבריו, התחפושות מגיעות בלי תקנים ישראלים, הן אינן נבדקות, ואיש לא יודע האם הן מכילות חומרים רעילים או מתלקחים. מנגד הוא מסביר שכל התחפושות שנמכרות בארץ מחויבות לעמוד בתקנים אלה.

סקר מאתר קאשדו. אתר קאשדו,
התחפושות הנרכשות ביותר/אתר קאשדו
תחפושות לפורים 
שושי זוהר. צילום: יח"צ,
תחפושת מואנה. מתוך הקולקציה של שושי זוהר/צילום: יח"צ

תחפושת ב-1,200 שקלים

לצד ההנחות ומחירי סוף העונה, השבוע הושקה הקולקציה החדשה של שושי זוהר, יצרנית תחפושות מהמובילות בשוק הישראלי. טווח המחירים רחב ובהחלט אינו דומה לזה שברשת: כך, למשל, תחפושת צבי נינג'ה עולה החל מ-49 שקלים, תחפושת מואנה של דיסני עולה החל מ-139 שקלים, תחפושת ברבי של דיסני עולה החל מ-79 שקלים ותחפושת כוח פי ג'יי החל מ-129 שקלים. המחירים עשויים להשתנות מחנות לחנות, בהתאם להחלטת היבואן.

וכמו בכל תחום, גם בעולם התחפושות יש קטגוריית פרימיום. מעצב התלבושות בארי אבידן מייצר במתפרה ביישוב חבצלת השרון תחפושות בהזמנה אישית. המחיר אמנם אינו נמוך, בין 500-1,200 שקלים לתחפושת, אבל היא תותאם למידות ותעוצב בהתאם לרצונות והדמיון שלכם. מי שמעדיף את האופציה הזולה יותר, יכול לשכור ממלאי התחפושות הקיים במחיר בין 250-500 שקלים לתחפושת. ספק אם תחפושת יוקרתית מתאימה לילדים קטנים, אבל מי שבכל זאת יחליט להתפנק בחג הזה, מובטח לו שהתחפושת שלו תמשוך תשומת לב הרבה אחרי שוך המסיבות.

seperator

ההיצע הרחב של אפשרויות הקנייה לא משאיר מקום לספק - הכי קל וזול לקנות תחפושת ברשת. "השנה אנו עדים לעלייה בכמות הרכישות של תחפושות מחנויות מקוונות", אומר לוואלה! עסקים אלכס רקון, מנכ"ל קאשדו. לדבריו, "הדבר מצביע על כך שהישראלים מגלים את המבחר העצום והמחיר האטרקטיבי בקניית תחפושות מחו"ל. אנחנו בקאשדו דואגים להוזיל עוד יותר את הקנייה, ולפרסם את המוצרים כבר כחודשיים לפני פורים, על מנת לתת את האפשרות לבחור בתחפושת הרצויה במחיר המשתלם ביותר".

למרות כל זאת - אם רוח היצירתיות נחה עליכם, ומאסתם בקדחת הרכישות, אפשר כמיטב המסורת להכין תחפושת בבית מארון הבגדים הישן של סבא וסבתא, להשאיל מחבר תחפושת ישנה או לקנות בעמודי יד שנייה בקבוצות מיוחדות בפייסבוק. זה ידידותי לסביבה, חברתי ובטוח יותר חסכוני מכל אפשרות אחרת.

קולקציית פרימיום, בארי אבידן

תחפושות לפורים 
בעיצוב בארי אבידן. עיצוב: בארי אבידן,
תחפושות פרימיום. עיצוב: בארי אבידן/עיצוב: בארי אבידן
תחפושות לפורים 
בעיצוב בארי אבידן. עיצוב: בארי אבידן,
תחפושות פרימיום. עיצוב: בארי אבידן/עיצוב: בארי אבידן
תחפושות לפורים 
בעיצוב בארי אבידן. עיצוב: בארי אבידן,
תחפושות פרימיום. עיצוב: בארי אבידן/עיצוב: בארי אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully