וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיקאה מודים לעובדים: בונוס החג - 1,500 דולר

10.12.2016 / 0:27

במסגרת תכנית הנאמנות של ענקית הרהיטים ייקבל כל עובד בעל ותק של 5 שנים ומעלה בחברה בונוס נאה לחג המולד. ומה עם עובדי איקאה בישראל?

ShutterStock

ענקית הרהיטים השוודית מעניקה מדי שנה בונוס לחג המולד לכל צוות העובדים כחלק מתכנית הנאמנות שלה שהושקה לפני שלוש שנים – הבונוס ניתן לעובדים בעלי ותק של 5 שנים ומעלה. השנה, החברה תעניק לכל עובד מתנת חג נאה במיוחד בסכום של כ-1,500 דולר. בדנמרק, למשל, מדובר בתוספת של 130 אחוזים למשכורת החודשית הממוצעת.

כל העובדים במשרה מלאה יקבלו את אותו הסכום, ללא קשר לרמת השכר החודשי שלהם, תפקידם או מיקום הסניף בו הם עובדים. עובדים במשרה חלקית יקבלו גם הם בונוסים בהתאם למספר השעות בהן עבדו.

עובדי איקאה בכל רחבי העולם יתחלקו השנה בסכום של כ-115 מיליון דולר, שיופקד לקרן הפנסיה של כל אחד מהם. תכנית הנאמנות הזאת, הנקראת Tack (תודה בשוודית), מבוססת על חלוקת הרווחים השנתיים בין העובדים, אותם הם מקבלים כתגמולים המועברים לקרנות הפנסיה.

"העובדים שלנו הם המפתח להצלחת החברה ורק בזכותם אנו מגשימים את חזוננו לייצר חיים טובים יותר", אמרה מנהלת משאבי האנוש של איקאה, קארין ברגמן, היא עצמה עובדת בחברה כ-15 שנים. "העובדים שלנו רוצים להמשיך לעבוד אצלנו כיוון שאנו חברה ערכית השמה דגש על פיתוח אישי", היא הוסיפה.

למרות היותה אחד המותגים האהודים בעולם, איקאה נמצאת בשנה האחרונה תחת מתקפה בלתי פוסקת מכיוון הפרלמנט האירופי שמאשים את החברה בהעלמות מס באמצעות מקלטי מס ברחבי אירופה.

מאיקיאה ישראל נמסר כי עובדי החברה בישראל לא יקבלו בונוס לחג המולד.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully