וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטיבי, כרסתן או נהנתן: גלו מהו אורח החיים שלכם

19.4.2017 / 14:00

לאופן שבו אנחנו אוכלים, שותים, ישנים ועובדים יש השפעה גדולה על הבריאות שלנו. ענו על השאלון וגלו האם אתם מאלה שמקפידים מאוד על בריאותם, מאלה שמתאמצים לשמור על מצב בריאותי תקין או כאלה שמזניחים את עצמם

בריאות היא עניין רציני. אנחנו מודעים לכך, אבל לא תמיד מוכנים להתאמץ כדי לשמור עליה. קצב החיים הגבוה, היעדר זמן פנוי ואורח החיים המודרני שכולל טכנולוגיה ההופכת את היומיום לנוח וקל יותר, גורמים לנו לעתים להזניח את עצמנו. השאלה היא באיזו מידה. ישנם כאלה שעושים ספורט, שומרים על תזונה נכונה ומקפידים על שעות השינה, ישנם כאלה שמשתדלים להקפיד על בדיקות תקופתיות ולא לאכול יותר מדי מתוק, וישנם כאלה שמזניחים את עצמם ופוגעים בבריאותם.

לאורח החיים שלנו יש השפעה ישירה על מצב בריאותנו. לפעמים מספיקה חריגה קטנה מהשגרה, גיוון בחיי היומיום שלכאורה נראה זניח, כדי ליצור שינוי קל שישפיע עלינו לטובה. בנוסף לאורח החיים עלינו לדאוג לגוף ולנפש גם למקרה שיבואו ימים קשים יותר, לדוגמה לדאוג לכיסוי ביטוחי ולדעת להתאים את הפוליסות השונות למצבנו האישי והמשפחתי. לרובנו לא תמיד יש מושג לגבי מה אנחנו מבוטחים. לפי סקר שערך מכון המחקר Sapio, עבור אתר wobi, כ-40 אחוז מהאוכלוסייה כלל לא מעיינים בדו"ח הפירוט השנתי של פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי. ענו על השאלון וגלו האם אתם מאלה שמקפידים מאוד על בריאותם, מאלה שמתאמצים לשמור על מצב בריאותי תקין או כאלה שמזניחים את עצמם.

עוד בנושא:

זה לא כתב חידה: כך תדעו לקרוא את פוליסת ביטוח הבריאות הפרטית
מדריך: מהי רפורמת ביטוחי הבריאות ואיך זה קשור אליכם
חמישה שינויים קטנים שישפרו לכם את מצב הרוח והשקט הנפשי
לשמור על הבריאות בשלושה צעדים פשוטים
"פוליסה ישנה פחות טובה": כל מה שחשוב לדעת על ביטוחי הבריאות. ריאיון

וואלה! NEWS בשיתוף wobi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully