וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוליסה ישנה פחות טובה": מה שחשוב לדעת על ביטוחי הבריאות

24.4.2017 / 8:06

ישנן לא מעט הנחות יסוד שגויות וחוסר ידע בנוגע לביטוחי בריאות. לפי סקר עבור אתר wobi, רוב בעלי הביטוח הפרטי אינם יודעים הרבה על סוג הכיסויים שיש להם. הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את עו"ד שמיר קמינסקי, יועץ לחברות ביטוח וקופות חולים, כדי שעשות לכם סדר

צילום מסך

ממה מורכבת פוליסת ביטוח הבריאות שלכם? על השאלה הזאת לא מעט ישראלים מתקשים להשיב. לפי סקר שערך מכון המחקר Sapio עבור אתר wobi כ-61 אחוזים מבעלי הביטוח הפרטי יודעים חלקית או אינם יודעים כלל על סוג הכיסויים שיש להם. 69 אחוזים מאותם אנשים מסבירים זאת בפשטות: אנחנו לא ממש מבינים מה כתוב שם.

לפני קצת יותר משנה, בפברואר 2016, נכנסה לתוקף הרפורמה בנוגע לביטוח הבריאות הפרטי. עד לכניסתה של הרפורמה החדשה, היו קיימות מאות פוליסות ביטוח בריאות שונות שכללו כיסויים שונים, הרפורמה חוללה סדר חדש בתחומי הניתוחים בישראל ובחו"ל, מימון תרופות מיוחדות, ניתוחי השתלות, שירותים אמבולטורים וגילוי מחלות קשות.

"הרובד הביטוחי הבסיסי בישראל נחשב לאחד הטובים בעולם", אומר עורך הדין שמיר קמינסקי, יועץ לחברות ביטוח וקופות חולים, שהתארח באולפן וואלה! NEWS, "אנחנו מערכת הומנית וסוציאלית, יש יכולת בחירה סבירה בהחלט. אנשים מאמינים שככל שהפוליסה ותיקה היא לכאורה צברה זכויות, אבל להפך - אין שום צבירת ותק, הדבר בדיוק הפוך, למעשה אדם משלם פרמיה חודשית לביטוח על הסיכוי שיקרה לו משהו באותו חודש. רוב הסיכויים שככל שהפוליסה יותר ישנה ולא עודכנה היא דווקא פחות טובה. האוצר יצר פוליסות שהן ב-99 אחוזים יותר טובות וברוב המקרים זולות יותר".

אז אם סעיפי ביטוח הבריאות עושים לכם סחרחורת ומונחים שונים גורמים לכם לכאב ראש קל, עורך הדין שמיר קמינסקי ואולפן וואלה! NEWS כאן כדי לעזור לכם להבין מה כולל ביטוח הבריאות שלנו ומהי אותה רפורמה.

עוד בנושא:

חבל על כל שקל: כך תימנעו מתשלום כפול על ביטוח הבריאות
ספורטיבי, כרסתן או נהנתן: גלו מהו אורח החיים שלכם
זה לא כתב חידה: כך תדעו לקרוא את פוליסת ביטוח הבריאות הפרטית
מה זה שב"ן? תרגמנו לכם את ביטוח הבריאות לעברית
חמישה שינויים קטנים שישפרו לכם את מצב הרוח והשקט הנפשי
לשמור על הבריאות בשלושה צעדים פשוטים

וואלה! NEWS בשיתוף wobi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully