וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עמדו בזה: נתפסו כדורי ויאגרה מזויפים בתל אביב

25.7.2017 / 15:00

המשטרה פתחה בתיקים פליליים נגד שני בתי עסק בדרום תל אביב, לאחר שנתפסו בהם כדורי ויאגרה ותכשירים מזויפים אחרים לאין אונות המסכנים את חיי המשתמשים. במשרד הבריאות מבהירים: הקנייה מותרת רק בבתי מרקחת - עם מרשם רופא

כדורי ויאגרה מזוייפים. משרד הבריאות,
כדורי ויאגרה מזוייפים/משרד הבריאות

כדורי ויאגרה ותכשירים מזויפים אחרים לאין אונות, המסכנים את חיי המשתמשים, נתפסו בחנויות בתל אביב. בפעילות משותפת של האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות, עם שוטרי תחנת שרת בדרום העיר, התקיים מבצע אכיפה בחנויות אשר היה חשש כי מתקיימת בהם מכירה של תרופות אלו.

בין היתר נתפסו תכשירים רבים לא מסומנים ומזויפים לאין אונות בשני עסקים לממכר אביזרי מין, האחד ברחוב פין בעסק בשם "ארוסנטר" ובעסק נוסף בשם "סטופ" ברחוב מנחם בגין.

בעקבות זאת נפתחו תיקים פלילים נגד שני בתי העסק, ובמקביל משרד הבריאות הודיע כי יפתח בהליכים משמעתיים. לבית העסק "ארוסנטר" הוצא צו סגירה מנהלי על ידי רופאת מחוז תל אביב ונגד בית העסק השני מתקיים הליך משמעתי.

ויאגרה מזוייפת. משרד הבריאות,
ויאגרה מזוייפת/משרד הבריאות

הקנייה מותרת רק בבית מרקחת עם מרשם רופא

במשרד הבריאות הזהירו כי כדורי ויאגרה מותרים לקנייה רק בבתי מרקחת, וזאת לאחר בדיקה מקדימה של רופא וקבלת מרשם מהרופא. עוד נמסר כי המשרד מפקח על יצור, אחסון ותנאי הובלה של כל תרופה כדי לשמור על טיב המוצר.

לפיכך, תנאי יצור לא מפוקחים וחומר גלם ברמה ירודה עלולים לגרום סיכון בריאותי עקב אי פיקוח על אחידות מנה, יציבות התכשיר וכניסה אפשרית של מזהמים.

במשרד מסבירים כי הליכי פיקוח אלו אינם חלים על מוצרים מזויפים, ולכן טיבם ואיכותם אינו ידוע, ונטילתם מסכנת את ציבור המשתמשים. שימוש בוויאגרה מזויפת, שניתן וניטל ללא פיקוח רפואי, חושף את המטופל למינונים גבוהים ולא ידועים, ותופעות לוואי מסכנות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully