וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? האפליקציה שתקל עליכם לתבוע את חברת הביטוח

25.7.2017 / 8:00

אפליקציה חדשה תעקוב אחריכם מעבר לים מרגע ההמראה ועד החזרה הביתה, במטרה להקל עליכם לקבל החזרים מהביטוח הרפואי. בין היתר היא מציגה דירוג של מרפאות בחו"ל מבוסס המלצות, ממש כמו אתרי הדירוג טריפ אדוויזר ובוקינג

טיול מאורגן. ShutterStock
טיול מאורגן/ShutterStock

טסים לטיול בחו"ל? אפליקציה חדשה תעקוב אחריכם במטרה להקל עליכם לקבל החזרים מהביטוח הרפואי, במידת הצורך. אם עד עתה כאשר נסעתם לחו"ל הייתם צריכים להיסחב עם טפסי הביטוח, מספרים של מוקדי מענה ו"טופסולוגיה" בזמן הגשת התביעות, אפליקציית "MEDPAY" המושקת בימים אלה מציגה תחרות בשירותים ובפתרונות שניתנים לישראלים הטסים לחו"ל שרכשו ביטוח בריאות.

מדובר במיזם של חברת הסיוע הרפואי IMA וחברת הביטוח מגדל, שמאפשר ליווי טכנולוגי מרגע ההמראה ועד החזרה הביתה. באמצעותה ניתן לאתר רופאים בחו"ל על ידי שימוש ב"חוכמת ההמונים", איתור מספרי השגרירות ומחלצים ישראלים, התייעצות רפואית והחזר כספי לכרטיס אשראי תוך שעות ספורות או אישור מראש דרך מוקד מענה כזה או אחר.

איך זה עובד? האפליקציה זמינה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע לאחר רכישת הפוליסה. כאשר מורידים את האפליקציה למכשיר הנייד, מקבלים הודעה עם קוד אישי המאפשר להיכנס לאפליקציה, למלא פרטים ויעד - ומרגע זה ואילך האפליקציה תתממשק עם המיקום בו נמצא המבוטח ותמפה את כל השירותים הרפואיים הנמצאים באזור, החל מרופא שיניים ועד בתי חולים באזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית MEDPAY/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלטפורמה לבקשת החזר כספי

שיטת "חוכמת ההמונים" מזכירה את trip adviser או Booking,com. המבוטחים עצמם יתבקשו לדרג רופאים ומרפאות שהיו בהם. אלא שמלבד איתור רפאים, מציעה האפליקציה פלטפורמה לבקשת החזר כספי, על ידי צילום החשבוניות והקבלות מהטלפון הנייד והעברתן.

השירות מציע החזר כספי של מספר שעות מרגע ההעברה של צילום החשבוניות והקבלות שהתקבלו ממרפאה או שירות רפואי שניתן בחו"ל. לצד הבקשה להחזר כספי, בתוך האפליקציה ניתן לעקוב אחר בירור מצב התביעה און ליין, כמו גם יצירת קשר עם חברת הביטוח, גורמי חילוץ והצלה והשגרירויות הישראליות השונות במדינות בהם אתם נמצאים.

לדברי גיא כרמון, מנכ"ל ובעלי חברת IMA, "האפליקציה מבוססת על הניסיון הרב שצברנו בסיוע לישראלים בחו"ל מזה 17 שנים. הודות לצוות החברה, ובמיוחד ד"ר אלעד דנה ואיש הפיתוח נועם אופק, הצלחנו להציג אפליקציה שנותנת פתרון מלא למטיילים הנתקלים במצוקה רפואית בחו"ל וזקוקים לפתרון טכנולוגי מתקדם".

אלי הרוש, מנהל ביטוחים קבוצתיים ונסיעות לחו"ל במגדל, הוסיף כי "אנו גאים להעמיד לרשות מבוטחינו את השירות המתקדם, המהיר והידידותי ביותר בביטוח הנסיעות לחו"ל, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של MEDPAY. טרם השקת השירות הדיגיטלי החדשני, ערכה מגדל פיילוט מקיף בקרב לקוחות שרכשו בתקופה האחרונה פוליסת ביטוח נסיעות של החברה. חיברנו אותם לאפליקציה, בדקנו איך היא עובדת וכבר שילמנו עשרות תביעות דרכה. הפניות טופלו באופן מיידי ותוך שעות בודדות בוצע זיכוי כספי מלא בכרטיס האשראי של המבוטחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully