וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס למהמרים: 6 המספרים בלוטו חזרו שוב

חן הלפרן

17.10.2010 / 12:59

אירוע נדיר במיוחד בנוף הגרלות המזל - גם בקנה מידה עולמי. בתוך חודש אחד חזרו ששת המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו. שלושה מהמרים מאושרים גרפו לכיסם סכום של 4 מיליון שקל

"מדובר באירוע מרגש נדיר ויוצא דופן" – כך הגדירו במפעל הפיס הבוקר (ראשון) את המקרה המוזר בו חזרו על עצמם המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו במרחק של פחות מחודש אחד מהשני. ההגרלה הקודמת נערכה ב-21 בספטמבר.

בעקבות החזרה הנדירה על אותם המספרים, מספר המנחשים נכונה את ששת המספרים הזוכים היה גבוה בהרבה מהרגיל ועמד לדברי מפעל הפיס על 125 בני אדם. מתוכם, זכו 92 מהמרים ב-4,000 שקלים ועוד 33 ב-8,000 שקלים, ובמקום הראשון, שדרש גם ניחושו של "המספר החזק" השביעי, זכו שלושה אנשים שונים, כאשר כל אחד מהם גרף לכיסו ארבעה מיליון שקל.

במפעל הפיס נרגשים מאד מהחלוקה יוצאת הדופן בעושר החדש וסיפרו כי מדובר במספר הגדול ביותר של מהמרים שזכו בפרס הראשון בארבע השנים האחרונות. עוד סיפרו במפעל הפיס כי גם עדכון אתר האינטרנט במספרים הזוכים התעכב הבוקר בשל האירוע הנדיר. "ננקטו אמצעי זהירות נוספים והזכיות נבדקו מעל לכל ספק", אמרו במפעל.

כמו כן סיפרו בפיס כי לא ידוע להם על מקרים דומים בעולם בו חזרו המספרים הזוכים, ובכוונתם לבחון את התופעה ועד כמה היא נדירה גם בקנה המידה העולמי.

"העובדה שזה קרה אומרת שזה אפשרי ולא מדובר בנס, אבל זה די קרוב", סיפר פרופסור קמיל פוקס, מומחה לסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב. לדברי פוקס, "הסיכוי שאדם אחד יזכה בלוטו פעם אחת עומד על 1:48,000,000. אז שמספר אנשים יזכו ובאותם מספרים שזכו פחות מחודש לפני כן – מדובר בסיכוי כללי מאד מאד נדיר". עם זאת אמר פוקס כי הדגש החשוב ביותר לטעמו הוא שאין זה מומלץ להמר באופן כללי. "תמיד יקרו דברים מוזרים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully