וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי לא צריך עזרה

ניר צליק

9.2.2010 / 22:55

נוחי דנקנר גייס 74 מיליון שקל כמעט ללא משקיעים מוסדיים. בהנפקה של אי.די.בי אחזקות השתתפו בעיקר חתמים כגון לאומי פרטנרס וכלל פיננסים חיתום

אחרי שהגישה תשקיף מדף לגיוס של 75 מיליון שקל, מפרסת היום אי.די.בי אחזקות את תוצאות הנפקת המניות. החברה גייסה כ-74 מיליון שקל בעזרת הנפקת 51,105 יחידות מניה, כאשר מחירה של כל יחידה עמד על 1,450 שקל. כל אחת מהיחידות כללה 10 מניות רגילות ו-5 כתבי אופציות מסדרה 3, ובנוסף, 10 כתבי אופציה מסדרה ארבע. אופציה 3 נסחרת מחוץ לכסף וניתנת להמרה עד פברואר 2011 במחיר מימוש של 160 שקל ואילו אופציה 4 נסחרת בתוך הכסף וניתנת להמרה עד אוגוסט 2011 במחיר מימוש של 125 שקל.

עם זאת, ההזמנות שהתקבלו היו נמוכות יותר מכמות היחידות שביקשה אי.די.בי למכור, כאשר כוונת החברה הראשונית היתה למכור 51,725 יחידות מניה. זאת, למרות שהחברה שיפרה את תנאי ההנפקה הראשוניים, והורידה את מחיר ההנפקה האפקטיבי בכ-10%, בסופו של דבר את מרבית המניות קנו החתמים. בשבוע שעבר העריך בכיר בשוק החיתום כי הכסף לא יגיע ממשקיעים מוסדיים ןכך אכן קרה

בנוסף, לפני ההנפקה, התקשרה החברה עם מספר משקיעים, בעיקר חתמים, ואלו התחייבו לרכוש כ-80% מיחידות המניה בהנפקה, כך שמעשית, הציבור לא רכש את כל המניות שרצתה החברה למכור.

בין המשקיעים שהתחייבו לרכוש את המניות נמצאים ברק קפיטל, פידליטי הון סיכון, רמקו, א.ס ברטמן השקעות, אלומות ספרינט, פרוקסימה ניהול השקעות, רוסאריו שירותי חיתום, הלמן אלדובי, סקיילקס, לידר הנפקות, לאומי פרטנרס חתמים, כלל פיננסים חיתום, יורוקום קפיטל חיתום, הכשרת היישוב, הראל, דיסקונט חיתום והנפקות, די.בי.אם קרנות נאמנות, די.בי.אם בית השקעות, אקסלנס נשואה חיתום ואלטשולר שחם.

במידה והאופציות ימומשו בעתיד תהנה אי.די.בי אחזקות מתמורה נוספת של כ-105 מיליון שקל, על שתי סדרות האופציות שהוצעו למשקיעים ביחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully