וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט הדמיה תגייס עד 620 מיליון שקל בהנפקת אג"ח; מדרוג העלתה את הדירוג לאג"ח של החברה

נתן שבע

22.3.2007 / 15:48

הדירוג עלה מ-A2 ל-A1; החברה תפעל לרישומן למסחר של אגרות החוב בבורסה



הדמיה, שבשליטת מוטי זיסר, מתכוונת לגייס עד 620 מיליון שקל בהנפקת אג"ח. חברת הדירוג מידרוג העלתה היום את דירוג אגרות החוב הנסחרות של החברה מ-A2 ל-A1 ובמקביל העניקה דירוג של A1 לאגרות החוב החדשות, שיונפקו על רקע ביצועי החברה בשנה האחרונה.



שמעון יצחקי, נשיא אלביט הדמיה, ציין כי גיוסי ההון מיועדים להשקעה בפרויקטים של החברה במרכז ובמזרח אירופה, בהודו וכן להשקעות נוספות. האג"ח שינופקו עומדות לפירעון ב-8 תשלומים שווים, החל מ-2013 ועד שנת 2020. החברה תפעל לרישומן למסחר של אגרות החוב שיונפקו עד ה-30 באוגוסט 2007.



לאלביט הדמיה יש גם כך קופת מזומנים שמנה. נכון לתום הרבעון השלישי, בקופתה 760 מיליון שקל במזומנים, בשווי מזומנים ובהשקעות לזמן קצר, בהיקף של כ-820 מיליון שקל.



בתוצאות הרבעון הרביעי, תיהנה אלביט גם מרווחי הון בסך של 600 מיליון שקל, הצפויים להגדיל את הונה העצמי, שעמד בתום הרבעון השלישי על 930 מיליון שקל. סך הנכסים וההתחייבויות שלה עומד על 4.9 מיליארד שקל.



אלביט הדמיה נכנסה בחודשים האחרונים להודו, בהשקעות של יותר ממיליארד דולר. במקביל ממשיכה החברה לפתח את עסקיה במזרח אירופה - בין היתר בפרויקטים אדירים בבודפשט וברומניה, הכוללים קניונים, משרדים, מגורים, בתי מלון וקזינו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully