וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן טק רכשה חברה זרה שבבעלותה נכס מקרקעין בסקוטלנד תמורת 3.4 מיליון שקל

ליאור כגן

7.10.2001 / 11:57

לצורך רכישת הנכס לוותה החברה הזרה כ-15.7 מיליון שקל מחברת ביטוח אנגלית; הנכס מושכר לחברת "עשה זאת בעצמך" לתקופה של 23 שנה

חברת אלדן טק , הפועלת בתחום הנדל"ן חתמה על הסכם (באמצעות חברה בת) לרכישת מלוא המניות של חברה זרה הרשומה בגיברלטר, תמורת כ-3.4 מיליון שקל. החברה הנרכשת מחזיקה בנכס מקרקעין בסקוטלנד המושכר לתקופה של 23 שנה לרשת "עשה זאת בעצמך".

דמי השכירות השנתיים עומדים על כ-242 אלף ליש"ט (כ-1.5 מיליון שקל), והם נתונים לעדכון מדי תקופה של 5 שנים. לצורך מימון רכישת הנכס לוותה החברה הזרה סכום של כ-15.7 מיליון שקל מחברת ביטוח אנגלית, בריבית שנתית של 6.62%.

בחודש אפריל רכשה אלדן טק בניין משרדים בסקוטלנד בסכום של כ-9.9 מיליון שקל. לחברה נכסי נדל"ן נוספים בארץ ובחו"ל: במסגרת פעילותה בישראל מחזיקה החברה בנכסים מניבים בירושלים, פתח תקווה ורמת גן, ובמסגרת פעילותה בחו"ל מחזיקה בארבעה נכסים מניבים בבריטניה. בנוסף מחזיקה החברה במקרקעין ובזכויות מקרקעין בפרדס חנה, רעננה ובאזור הגליל המערבי.

אלדן טק, שבבעלות יוסף בודשטיין (63%) רכשה בפברואר 2000 את השליטה בחברת ברוקסייד השקעות הבורסאית. אלדן טק סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח של כ-400 אלף שקל, בהשוואה לרווח של כ-5.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-3.2 מיליון שקל בהשוואה ל-10.5 מיליון שקל במחצית המקבילה.

היקף המאזן של החברה מסתכם ב-112.5 מיליון שקל וההון העצמי עומד על 37.2 מיליון שקל. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 35 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully