וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחריב את מקום העבודה שלך

רוית הכט

25.12.2008 / 16:23

בוא נהיה ריאליים: לאור המצב, בעוד רגע יפטרו אותך. אם כבר נגזר עליך ללכת, למה שלא תגרום למעסיקים שלך לשלם על כך ביוקר?

המצב במשק, כידוע, מחורבן. התחזית האופטימית מדברת על גלים נוספים של עשרות אלפי מפוטרים, אבל תרחישים קצת פחות אופטימיים מדברים על מאות אלפי ישראלים, שיסתובבו רעבים ומלוכלכים בבגדים מטולאים ויאספו שיירי מזון מפחי הזבל הקרובים למקום מגוריהם (בהנחה שעוד יהיה להם מקום מגורים). נראה לכם מופרך? בארצות הברית זה קורה כבר עכשיו, אבל שם האבטלה היא מנת חלקם של מיליונים.

לאלה שמדובר בימיהם האחרונים במקום העבודה, כלומר לרובנו, מומלץ לזקוף את הראש ולבהות בחצי הכוס המלאה: אין מתוקה מהחירות הפושה באיברים, כאשר משתחררים מכבלי המחויבות. המדריך שלהלן מציע ניצול אפקטיבי של הימים האחרונים במקום העבודה. הוא מתבסס על מספר פריבילגיות, הכרוכות בסיום עבודה, ומהוות תנאי הכרחי ליעילותו: קהות חושים כלפי מטרות הארגון וטובתו; שימת קצוץ עצבני על הבוס, המהולה באיבה; חוסר אכפתיות גורף לגורל חבריך העובדים.

מאדוף גנב הרבה יותר

לנצל את המשאבים הפיזיים במקום העבודה – זה הזמן לשלוח פקסים בסיטונאות, לעשות שיחות לדודה בניו ג'רזי (מצבה לא טוב בהרבה כרגע, כאמור מדובר במשבר כלכלי עולמי), לגנוב מכשירי כתיבה (אולי עוד יום אחד נצטרך לאכול אותם), לגנוב נייר טואלט מהשירותים, לסלק לתיק מוצרי מזון מהמטבח. לרציניים בלבד: לגלח מכשירי טלפון, רמקולים מהמחשב ורהיטים ניידים.

בוס יקר, אתה מפוטר

זו השעה לחבר מניפסט ארוך, מפורט ומדוקדק שבו תסבירו מדוע אתם בזים לבוס/ית באופן כה עמוק ויסודי. המכתב יכול למנות תכונות שנואות במיוחד, פנימיות או חיצוניות. כדי להוסיף שמן למדורה אפשר להוסיף תמיד: "וזה לא רק אני חושב ככה, כל העובדים שלך אומרים את זה". גם אם זה לא נכון, אפשר וצריך להמציא. לרציניים בלבד: אפשר לחלק העתקים ליתר העובדים, לתלות במקום ציבורי, לשלוח למשפחה ולהוסיף השמצות פרועות וחסרות בסיס על נטייה ללבוש את בגדי המין השני.

אז את שומעת, הוא עשה את כל המשרד

כל אדם המשתייך לארגון, יושב על מצבור רכילות, סודות וחשבונות שקשורים בעמיתינו. כולנו בני אדם, לכולנו יש מסנג'ר, כולנו מעבירים אינפורמציה מאחד לשני כאילו אין מחר. לפעמים מסרים מגיעים לכתובת השגויה וזה ממש לא נעים. אבל עכשיו, לפני הקריסה הגדולה, הגיע הזמן לגילוי נאות. שלחו לכל אחד (בנוסף לדעתכם הפרטית עליו) גם את רשימת האינפורמציה/רכילות/לכלוכים ששמעתם עליו, יחד עם המקור שדיווח. סביר שהספק העבודה יירד עוד יותר מאשר בימים של מונדיאל, ובעלי המניות לא יאהבו את זה. קריסת החברה היא רק עניין של זמן. לרציניים בלבד: לערב נשים חוקיות ונבגדות בעסק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גרוש לבן ליום שחור

סעיף הארדקור שיכול להתאים בעיקר למי שיש לו גישה לתחום. כדי לדחות את ימי הרעב, אפשר להשאיל מקופת המזומנים של החברה סכום מסוים, כזה שיאפשר לכם להעביר את הימים הקרובים על בטן מלאה או לחילופין לנסוע לאיי סיישל. משם מדווחים כי השפעת המשבר מתמסמסת באדוות הגלים. לרציניים בלבד: תרימו טלפון לאתי אלון, בועז יונה, קובי אלכסנדר – חבר'ה שכבר עשו משהו בחיים שלהם. הם יתנו לכם עוד רעיונות.

הכריזו על שיבושים

כל מה שהתאמצתם כל כך קשה לעשות בדרך מסוימת – עשו ההפך. אם סובבתם את הבורג באדיקות פנאטית לצד ימין – סובבו לצד שמאל וחכו לראות מה יקרה. אם שרטטתם טבלה אנכית עם שמונה עמודות, עשו עיגול ורוד במקום. לרציניים בלבד: השתילו וירוסים קטלניים במחשבי החברה. כך תוודאו שלא רק אתם תעשו הכל הפוך.


בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully