וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאוואדו ו-VeriSign חתמו על הסכם שת"פ אסטרטגי המוערך ב-4 מיליון דולר לשנתיים הקרובות

צורי דאר

10.9.2002 / 17:45

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות, תכלול VeriSign את פתרונות האבטחה של חברת קאוואדו, בסל השירותים והמוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה



חברת הסטארט אפ הישראלית קאוואדו (KaVaDo), העוסקת בפיתוח תוכנות אבטחה לרמת היישום, ו-VeriSign, המובילה העולמית בתחום תעודות דיגיטליות ומתן שירותי אבטחת מידע, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי המוערך ב-4 מיליון דולר לשנתיים הקרובות.



במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות, תכלול חברת VeriSign את פתרונות האבטחה של חברת קאוואדו, כחלק ממגוון השירותים והמוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה.



קאוואדו מסרה כי חטיבת הייעוץ של VeriSign משתמשת בתוכנת ה-ScanDo שלה לסריקה ולחשיפת מפגעים בסביבת היישומים של לקוחותיה. ה-ScanDo חושפת את המפגעים ומציעה שיטות לפתרונם. מוצר ה-InterDo של קאוואדו מאפשר ל-VeriSign לספק ללקוחותיה הגנה מיידית מפני פגיעות יזומות ע"י שמירה על סביבת יישומים בטוחה.



מוצרי אבטחת המידע של קאוואדו, שנוסדה בפברואר 2000 על ידי יובל בן יצחק וטל גילת, מגנים על אתרי אינטרנט ואינטראנט של ארגונים ברמת האפליקציה עצמה. החברה מפתחת מוצרי אבטחה משלימים לסביבות שונות, בהם InterDo ו-ScanDo לסביבת אינטרנט. מוצרים נוספים הנמצאים בפיתוח הם IntraDo לאינטראנט, MobiDo להתקנים אלחוטיים ו-iTVDo לטלוויזיה אינטראקטיווית.



במהלך 2001 גייסה החברה 6.8 מיליון דולר מ-3i, חברת השקעות ההון סיכון הגדולה באירופה, ו-Equity Partners Bank Of America. בעלת מניות נוספת בקאוואדו היא ניורון ונצ'רס, שהשקיעה בה 1.5 מיליון דולר בשלב הסיד.



ביוני השנה הודיעה קאוואדו על הסכם הפצה המוערך בכ-3 מיליון דולר עם חברת DIT היפאנית. אופיר חצור, סמנכ"ל השיווק בחברה, אמר אז ל-TheMarker כי קאוואדו צופה מעבר לאיזון לקראת סוף 2002 ושוקלת לצאת לגיוס נוסף בסמוך לכך.



קאוואדו מעסיקה כיום 40 עובדים במרכז פיתוח באור יהודה, במטה החברה בניו יורק, ובנציגויות בטוקיו, וירג'יניה, אטלנטה, סן פרנסיסקו ולונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully