וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המחוזי בחיפה האריך אתמול את צו הקפאת ההליכים לחייל אחזקות עד ל-2 באוקטובר

גולן פרידנפלד

11.9.2002 / 9:51

הבקשה להארכת צו הקפאת ההליכים מנומקת בכך שתוכנית ההפעלה של החברה, כפי שפורסמה אתמול ב-TheMarker, עדיין לא זכתה לאישורם של כל הנושים



בית המשפט המחוזי בחיפה האריך אתמול את צו הקפאת ההליכים לחברת חייל אחזקות עד ל-2 באוקטובר השנה, כך עולה מהחלטה של השופטת בלהה גילאור. השופטת מציינת כי מנימוקי הבקשה ותוכנית ההפעלה (כפי שפורסמה אתמול ב-TheMarker) ויתרונותיה לכאורה, לעומת הליך של פירוק או כינוס נכסים של החברה, היא מוצאת לנכון להאריך את צו הקפאת ההליכים ולקיים דיון ב-1 באוקטובר השנה.



בבקשה, כפי שהוצגה על ידי עורך הדין אמיר ברטוב ועורכת הדין שירלי יפרח ממשרד ליפא מאיר ומטעמו של ד"ר שלמה נס - נאמן החברה, צוין כי במידה שהחברה תבצע מימוש מהיר של הנכסים במסגרת של פירוק או כינוס נכסים מסתכם שווי נכסיה בכ-244 מיליון שקל. לעומת זאת, במימוש מוסדר במסגרת ניהולית אחת תוך הקפאת הליכים עולה שווי הנכסים של הקבוצה ל-312.5 מיליון שקל.



עוד ציינו עורכי הדין כי תוכנית ההפעלה של חייל הועברה לכל נושיה העיקריים וקיבלה אישור מחלקם, כאשר עם הנושים הנוספים מתקיימות בימים אלו פגישות. לפיכך, ציינו עורכי הדין, ראוי להאריך את צו הקפאת ההליכים על מנת לגבש הסכמה סביב תוכנית ההפעלה של החברה.



עוד עלה מהתוכנית כי היקף ההתחייבויות לבעלי החוב הבלתי מובטחים בנכס ספציפי צפוי להסתכם בכ-77.5 מיליון שקל לאחר מימוש הנכסים. יחד עם זאת, צפויה חייל אחזקות לרשום עודף תזרימים ממימוש הנכסים בהיקף של 28 מיליון שקל, כך שסך כל היקף ההתחייבויות נטו לבעלי החוב שאינם מובטחים בנכס ספציפי צפוי לעמוד על 49 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully