וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חיים סבן הודחה מהמשך המרוץ לרכישת נכסי קירש מדיה

רן דוידוב

4.10.2002 / 13:41

"פיינשל טיימס": הצעתה של קבוצת סבן נמוכה הן כמותית והן איכותית מן האחרות; סבן אינו אומר נואש - נציגיו ייפגשו היום עם הנהלת קירש; * הצעת סבן: 2-2.4 מיליארד יורו * הערכות: השקעת סבן בקירש תבוא על חשבון השקעה בבזק



חיים סבן הודח מן המירוץ לרכישת "קירש מדיה", לדברי ה"פייננשל טיימס". העיתון הכלכלי הבריטי טוען ששתי קבוצות בלבד הגיעו לקו הגמר והקבוצה של סבן, וחברת הטלוויזיה הצרפתית TF1 אינה ביניהן.



לדברי "פייננשל טיימס", שתי המועמדות האחרונות שנותרו במרוץ, הן קבוצה הכוללת את קומרצבנק ואולפני הקולנוע קולומביה מבית סוני, וקונסורציום הכולל את בעלי המניות הקיימים של הקבוצה ואת המו"ל הגרמני היינריך באוואר.



לדברי העיתון, היתה הצעתה של קבוצת סבן נמוכה יותר, הן כמותית והן איכותית מן ההצעות האחרות. עם זאת, מקור המקורב לשיחות מסר שהחברה תהיה מוכנה לשקול הצעת רכש משופרת של הקבוצה.



"רויטרס" מפרסמת שנציגי סבן ו-TF1 ייפגשו היום במינכן עם הנהלת קירש מדיה, במטרה להבין בצורה ברורה יותר את הסדרי הרישוי הבלתי פתורים של קירש, ולדון במחיר שיסכימו לשלם. לדברי מקורות, מתכוונים השניים להמשיך בנסיונם לרכוש את נכסי קירש, גם אם ועדת הנושים לא תאשר את הצעתם.



לדברי מקורב, יגיעו ועדת הנושים והנהלת החברה להחלטה על זהות הרוכש עד לסוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully