וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי וייסמן: "נרחיב פעילותינו בטקסס בתחום הנדל"ן והנפט; מטרתנו להגיע ל-20 אלף יחידות דיור בארה"ב"

אמיר טייג

21.10.2002 / 15:56

"הרכישה האחרונה של רוזבאד ואפריקה ישראל של כ-4,102 יחידות דיור בטקסס, תהווה בסיס להתרחבות בתחום הנדל"ן בארה"ב", אומר וייסמן מבעלי השליטה ברוזבאד ואלון דור



"אנחנו עומדים להרחיב את הפעילות שלנו בטקסס בתחום הנדל"ן והנפט. המטרה שלנו להגדיל את מספר יחידות הדיור שבבעלותנו בארה"ב ל-20 אלף", כך אומר דודי וייסמן, יו"ר דירקטוריון ובעל השליטה באלון דור ובחברת הנדל"ן רוזבאד . "הרכישה האחרונה של רוזבאד, בה נרכשו כ-4,102 יחידות דיור בטקסס, תהווה את הבסיס להתרחבות החברה בתחום הנדל"ן בארה"ב", אומר וייסמן.



בסוף ספטמבר הודיעו חברת אפריקה ישראל , הנמצאת בשליטת איש העסקים לב לבייב, ורוזבאד, שבשליטת דודי וייסמן ושרגא בירן, כי השלימו את עסקת הנדל"ן בטקסס, במסגרתה הן רכשו ביחד עם קבוצת משקיעים אמריקאים כ-4,102 יחידות מגורים המיועדות להשכרה, בתמורה לכ-182 מיליון דולר. יחידות המגורים האמורות מצויות ב-13 שכונות מגורים הפרושות ב-2 ערים - דאלאס וסאן אנטוניו.



מרבית העסקה מומנה באשראי בנקאי, בעוד שהצדדים עצמם השקיעו ממקורותיהם סך של כ-32 מיליון דולר. רוזבאד, אשר חלקה בהון העצמי עומד על 25%, העמידה לשם ביצועה מזומנים בהיקף של כ-8 מיליון דולר. חלקה של אפריקה ישראל בהון העצמי עומד אף הוא על שיעור של 25% וגם היא העמידה הון עצמי של כ-8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully