וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מט"ח: הדולר נסחר ביציבות ברמה של 4.71 שקלים במסגרת המסחר באופציות

אמיר טייג

10.11.2002 / 14:45

אפיקס: הורדת הדירוג של הבינלאומי מאיימת להצית מחדש נושא האשראי של ישראל ושל הבנקים המקומיים ולתמוך בהתחזקות מחודשת של הדולר שצפוי לנוע ב-4.63-4.78 שקלים;



במסגרת המסחר באופציות פותח הבוקר הדולר ביציבות ברמה של 4.709 שקלים, ברמה דומה ליציג שנקבע ביום שישי. לאחר יום מסחר רגוע יחסית ביום שישי האחרון היציג נקבע ברמה של 4.71 שקלים, עלייה של 0.2% לעומת השער היציג של יום חמישי. בסיכום שבועי איבד הדולר כ-1%, לאחר שהוא החל את השבוע ברמה של 4.756 שקלים.



ביום רביעי האחרון הורדה הריבית הדולרית בארה"ב ב-0.5% באופן מפתיע, וכעת הפרש הריביות בין השקל לדולר עלה ל-7.85%. הפרש גבוה זה צפוי לתמוך בשקל לעומת הדולר. בעקבות הורדת הריבית הדולרית נחלש הדולר גם מול היורו והין היפאני.



זהר מושקביץ, מחדר המסחר של אפיקס, כותב כי הורדת הדירוג של בנק הבינלאומי על ידי סוכנות הדירוג מודי'ס ביום חמישי האחרון מאיימת להצית מחדש את כל נושא האשראי של ישראל ושל הבנקים המקומיים ולתמוך בהתחזקות מחודשת של הדולר. מושקביץ מזכיר כי מודי'ס היא חברת הדירוג היחידה שעדיין לא הורידה את דירוג האשראי המקומי של ישראל, לאחר שעשו זאת עד כה זאת פיץ' ו-S&P. להערכת מושקביץ, לאור ההתפתחויות האחרונות השקל המציג תנודתיות רבה בימי מסחר האחרונים וצפוי לנוע בטווח שבין 4.63 שקלים עד 4.78 שקלים לדולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully