וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשואה של 2.5% לגדיש של הפועלים בנובמבר - הגבוהה מבין הבנקים הגדולים

שלומי שפר

9.12.2002 / 8:38

מתחילת השנה דיווחו קופות הגמל על תשואה ריאלית שלילית של 9.3%-5.1%



גדיש, שליד בנק הפועלים, קופת הגמל הגדולה בישראל, הניבה בנובמבר תשואה ריאלית של 2.5%. גם קופות הגמל האחרות דיווחו על תשואות חיוביות בנובמבר, שנבעו מהעליות בשוקי ההון בישראל ובארה"ב. עם זאת, מתחילת השנה דיווחו קופות הגמל על תשואה ריאלית שלילית של 9.3%-5.1%.



קופת התגמולים של בנק הפועלים דיווחה על תשואה של 2.1% בנובמבר. תשואת קופת קרן אור של הבנק היתה 2.4%.



קופת הגמל עתיד שליד בנק המזרחי דיווחה על תשואה ריאלית של 2.1% בנובמבר. קופת הגמל ליאור של הבנק דיווחה על תשואה ריאלית של 1.9% בנובמבר.



קופת הגמל קרן השפע שליד הבנק הבינלאומי דיווחה על תשואה של 1.92% בנובמבר. קופת הגמל מיטב שליד הבנק דיווחה על תשואה ריאלית של 1.87% בנובמבר.



קופת הגמל תמר של דיסקונט דיווחה בשבוע שעבר על תשואה ריאלית של 2.11% בנובמבר. בנק לאומי עדיין לא פירסם את תוצאות הקופות שלו לנובמבר.



לאחר חודשים ארוכים שבהם דיווחו על הפסדים מהשקעות, דיווחו חברות הביטוח על תשואות חיוביות בפוליסות ביטוח החיים המשתתפות ברווחים. חברת הדר דיווחה על תשואה חיובית נטו למבוטח של 2.96%, הגבוהה מבין התשואות של חברות הביטוח בחודש זה. מתחילת השנה מסתכמת התשואה של החברה, המנהלת כ-2.9 מיליארד שקל, ב-7.84%-, שהיא הנמוכה בין חברות הביטוח.



הפניקס הניבה למבוטחיה בנובמבר תשואה של 2.74% ומתחילת 2002 תשואה שלילית של 6%. כלל ביטוח והחברה הבת אריה הניבו למבוטחים בנובמבר תשואה ריאלית של 2.7%. מנורה דיווחה על תשואה חיובית של 2.65% בנובמבר ותשואה של 5.99%- מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully