וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המיזוג: בעלי מניות המחזיקים ב-15.5 מיליון מניות IRT מבקשים למוכרן לאקוויטי 1 תמורת כ-188 מיליון דולר

אלי דניאל

12.2.2003 / 18:28

בעלי כ-14.4 מיליון מניות IRT ביקשו להמירן לכ-13 מיליון מניות אקוויטי 1; המיזוג, שהיקפו מגיע לכ-426 מ' ד', כפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של IRT שתתקיים היום



המיזוג בין חברת אקוויטי 1 לבין חברת IRT נמצא על סף סיכום סופי, וכל שנותר כעת הוא לקבל את אישור בעלי המניות של IRT באסיפה שתתקיים היום.



בינתיים, בעלי מניות המחזיקים ב-15.5 מיליון מניות IRT הודיעו לאקוויטי 1 כי במסגרת עסקת המיזוג הם מבקשים למכור את המניות לאקוויטי 1 לפי מחיר של 12.15 דולר למניה ובתמורה כוללת של כ-188 מיליון דולר במזומן. כמו כן, בעלי מניות המחזיקים בכ-14.4 מיליון מניות IRT ביקשו להמירן לכ-13 מיליון מניות אקוויטי 1, לפי יחס המרה של 0.9 מניות אקוויטי 1 עבור כל מניית IRT.



יתרת בעלי המניות של IRT, המחזיקים בכ-4.5 מיליון מניות שלה, לא הודיעו לאקוויטי 1 האם ברצונם לקבל מזומן עבור המניות שבידיהם, או לחילופין לקבל מניות של החברה. על פי תנאי הסכם המיזוג בין שתי החברות, לבעלי מניות IRT אשר לא יודיעו לאקוויטי 1 על הדרך בה הם מבקשים לקבל את התמורה עבור המניות שבידיהם, יוקצו מניות אקוויטי 1. כל זאת, בכפוף לקבלת אישור בעלי המניות של IRT בעניין המיזוג.



רכישתה של IRT צפויה להפוך את אקוויטי 1 ל-REIT העשירית בגודלה בארה"ב והגדולה ביותר בפלורידה בתחום המרכזים המסחריים. IRT נוסדה בשנת 1969 ובסיסה מצוי באטלנטה, ג'ורג'יה. בבעלותה למעלה מ-90 נכסים אשר רובם המכריע הם מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקט IRT.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully