וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד אדריכלים תובע מישראכרט 3.9 מיליון שקל: מסרבת לשלם בעבור תכנון עבודות בבניין ישראכרט

אמיר הלמר

13.3.2003 / 15:33

המשרד, דן איתן ערי גושן אדריכלים בע"מ, נשכר ב-1994 לתכנן את המבנה ברחוב המסגר בתל אביב שמאוחר יותר נקרא בשם בניין ישראכארט



משרד האדריכלים דן איתן ערי גושן אדריכלים בע"מ הגיש היום באמצעות עוה"ד יגאל ארנון ויצחק יערי תביעה על סך כ-3.9 מיליון שקל כנגד חברת ישראכארט, וזאת בטענה כי האחרונה מסרבת לשלם למשרד את שכרו בגין תכנון עבודות שיפוץ שהזמינה בבית ישראכארט שתוכנן ע"י המשרד.



המשרד הינו בין משרדי האדריכלים הידועים בארץ, תיכנן - בין השאר - את מוזיאון תל אביב, הקריה למחקר גרעיני בדימונה ותחנת רכבת השלום בתל אביב. המשרד נשכר בשנת 1994 לתכנן את המבנה ברחוב המסגר בתל אביב שמאוחר יותר נקרא בשם בניין ישראכארט, לאחר שחברת ישראכארט נכסים (חברה בת של ישראכרט) רכשה מחצית מהבניין והשכירה חלק זה לישראכארט.



בתביעה שהוגשה היום נטען כי לאחר השלמת המבנה החליטה ישראכארט כי יש לבצע בו תוספות בנייה שונות כדי להתאימו לצרכיה. התובעת טוענת כי ישראכרט הזמינה עבודות שעלות ביצוען עמד על 50 מיליון שקל כאשר את תכנון העבודות הנוספות ביצעה התובעת.



התובעת טוענת כי ישראכארט שילמה לבעלי הבניין את עלות ביצוע העבודות אך היא מסרבת לשלם בעבור תכנון עבודות אלה בהן השקיעה התובעת מאות שעות עבודה. השכר אותו דורשת התובעת עומד על 4.81% מעלות הביצוע. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully