וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיוטה תספק לבנק היפאני UFJ מערכת לאבטחת קניות באינטרנט

צורי דאר

16.3.2003 / 12:58

UFJ הוא אחד מעשרת הבנקים הגדולים בעולם עם נכסים בשווי של כ-700 מיליארד דולר, ועם כ-7 מיליון בעלי כרטיסי אשראי ביפאן; סאיוטה עברה לרווחיות לאחרונה



חברת הסטארט אפ הישראלית סאיוטה (Cyota), העוסקת בתחום אבטחת התשלומים באינטרנט, הודיעה היום כי נבחרה על ידי ענק הבנקאות היפאני UFJ לספק מערכת Verified by Visa לאבטחת לקוחות הבנק בעת קנייה באינטרנט.



UFJ) United Financial of Japan) נוצר בתחילת 2002 ממיזוג של מספר בנקים גדולים ביפאן. עם נכסים בשווי של כ-700 מיליארד דולר, UFJ נחשב לאחד מארבעת הבנקים הגדולים ביפאן ואחד מעשרת הבנקים הגדולים בעולם. לחברת כרטיסי האשראי של UFJ כ-7 מיליון בעלי כרטיסים ביפאן.



המערכת שתסופק ל-UFJ היא פלטפורמת האבטחה SecureSuite של סאיוטה, המשלבת את תקני האבטחה החדשים Verified by Visa ו-MasterCard SecureCode תחת ממשק משתמש מאוחד.



Verified by Visa, בו תתמוך המערכת, הוא תקן חדש של ויזה העולמית, המאפשר ללקוחות ויזה לאשר כל קנייה באינטרנט באמצעות סיסמה סודית אישית. בעת קנייה באתר התומך בתקן, תופיע על המסך קבלה עם פרטי הקנייה - והלקוחות יתבקשו להקליד סיסמה סודית שתואמת את זהותם. הדבר דומה לשימוש בכספומט, המחייב הקשת קוד סודי על מנת למשוך כסף באמצעות כרטיס האשראי.



מסטרקארד העולמית פיתחה לאחרונה תקן אבטחה מקביל הקרוי MasterCard SecureCode שבו, בנוסף לתהליך זיהוי המשתמש, מיוצר קוד מוצפן הנשלח יחד עם פרטי העסקה, ומאפשר לזהות מיידית עסקות מזויפות. על פי סאיוטה, עשויה ההתקשרות בין החברות להתרחב בעתיד גם לתקן זה. שווי העסקה לא נמסר.



המערכת, שהוסבה ליפאנית ותומכת בדרישות הייחודיות של השוק המקומי, תופעל ממרכז הנתונים של סאיוטה ביפאן. את המרכז מפעילה חברת IWI, שותפתה האסטרטגית של סאיוטה ביפאן. המרכז תומך גם בלקוח יפאני נוסף של סאיוטה - קרדיט סזון, איתו חתמה על חוזה דומה באמצע 2002. את ההתקשרות העסקית בין IWI לסאיוטה הובילה חברת טריאנגל טכנולוגיות, המתמחה בפיתוח עסקים בשוק היפאני.



סאיוטה, שהוקמה ב-1999, מאבטחת כיום מעל ל-300 מיליון כרטיסי אשראי ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת האבטחה SecureSuite. המערכת מוצעת כפלטפורמה המותקנת במרכז הנתונים של הבנק, או כשירות הניתן מאחד מ-3 מרכזים עולמיים הממוקמים בארצות הברית, אנגליה ויפאן.



סאיוטה גייסה עד כה כ-22 מיליון דולר, 8 מיליון דולר מתוכם גויסו במסגרת סבב שהושלם בדצמבר האחרון. על בעלי מניותיה נמנים יזראל סיד פרטנרס, גיזה, טושיבה, ג'אפקו אסיה, קואן ונצ'רס השווייצית, בנק דרזנר, פועלים שוקי הון, RRE ומשקיעים פרטיים.



על לקוחותיה של סאיוטה נמנים בנק אוף אמריקה ו-Bank One בארה"ב, קרדיט סזון היפאנית וכן ישראכרט, לאומי קארד ואמריקן אקספרס בישראל. סאיוטה, המעסיקה כיום כ-50 עובדים, עברה לרווחיות לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully