וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מסחר תנודתי במדדים בתגובה לאולטימטום; מרקורי מוסיפה כ-1.5%

שירלי יום-טוב

18.3.2003 / 23:03

קומברס ממשיכה להתחזק ומוסיפה כ-0.5% לאחר זינוק של 6% אמש; מתחילת השנה עלתה המניה ב-37%; הריבית הבסיסית בארה"ב לא צפויה להשתנות עם פגישת נציגי הפד היום;



למרות הצפי לפתיחת מסחר חיובית היום בוול סטריט, זירת המסחר מגיבה היום לאולטימטום של הנשיא בוש לסאדאם חוסיין - במסחר תנודתי. יום המסחר נפתח כמעט ללא שינוי במדדים, אך בשעה זו נרשמות עליות. הנאסד"ק מוסיף 0.1%, והדאו עולה ב-0.4%.



נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, הותיר לפנות בוקר 48 שעות בלבד (עד יום חמישי) לסדאם חוסיין ולבניו כדי לצאת מעיראק לפני שארה"ב תפתח במלחמה. לדבריו, "סירובם לצאת יוביל לעימות צבאי במועד שאנו נקבע". עיראק הודיעה בתגובה כי היא דוחה את האולטימטום. גם הסחורות מגיבות למלחמה הקרבה ומחירי הנפט רושמים היום ירידות.



אמש הגיבו השווקים לרוחות המלחמה המתגברות, בעליות חדות של כ-4% במדדים. זאת לאחר חודשים ארוכים בהם דישדשו ונשחקו עוד ועוד. פגישת נציגי הפד שתיערך היום בשעות הערב שעון ישראל נדחקת היום לשוליים, הן על רקע המתקפה הקרבה בעיראק - והן בשל הצפי להותרת הריבית על כנה, בשיעור של 1.25% - רמה הזה לזו שנרשמה בשנות ה-60 בארה"ב.



המניות הישראליות נסחרות בשעה זו במגמה מעורבת, וכך גם המניות הכבדות. מניית קומברס ממשיכה להתחזק, ועולה ב-0.3% למחיר של 11.9 דולר. זאת בהמשך ישיר ליום המסחר אמש, בו נעלה המניה בעלייה של 6%. קומברס פירסמה אתמול סדרה של הודעות, ביניהן שיתופי פעולה עם חברת ציוד התקשורת אוויה וענקית התוכנה מיקרוסופט. קומברס עלתה ב-19% מתחילת 2003.



מניית מרקורי עולה ב-1.3% למחיר של 35.5 דולר , ואמדוקס נותרת ללא שינוי. אתמול רשמה המניה עליות על רקע חוזה חדש עם חברת הסלולר SFR הצרפתית, בחוזה ששוויו מוערך ב-45-50 מיליון דולר. מתחילת השנה זינקה המניה ב-37%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully