וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחם היוקרתי שמציע לעשות שופינג - ולהחזיר אהבה לקהילה

וואלה צרכנות

18.9.2024 / 15:59

מתחם האופנה "LOVE" שבפתח תקווה, שנפתח לפני כשנה בידי איש העסקים חיים סקאל, שונה וייחודי בנוף הקמעונאות בישראל - ומשלב המון סטייל עם הרבה אהבה לזולת

מתחם "לאב" בפתח תקווה. יחסי ציבור,
מתחם "לאב" בפתח תקווה/יחסי ציבור

מתחם "LOVE" בפתח תקווה נפתח לפני כשנה במגדל ב.ס.ר ברחוב ז'בוטינסקי 61 בעיר, ומאז הוא משווק באופן בלעדי כמה ממותגי האופנה המובילים בעולם - ובעליו, חיים סקאל, מבטיח לשלב בו יוקרה ותרומה לחברה גם יחד.

המתם משתרע על פני 1,500 מ"ר בשתי קומות, ומאפשר לכל אחד ואחת להגיע אליו וליהנות מחוויית קנייה של עשרות רבות של מותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם, ובהם מספר מותגים המשווקים באופן בלעדי במתחם: משפחת ולנטינו, פרי אליס, קייט ספייד, קואץ' וקו הגברים של מייקל קורס.

מותגים אלה מצטרפים למגוון המותגים המשווקים ב"לאב" בייבוא ייחודי, ובהם:Burberry ,Alexander McQueen ,Bottega Veneta ,D&G ,Prada ,Gucci: Fendi ,Dsquared2 ,Off White ,Isabel Marant ,Givenchy ,Balenciaga ,Saint Lauren ועוד.

מתחם "לאב" בפתח תקווה. יחסי ציבור,
מתחם "לאב" בפתח תקווה/יחסי ציבור

למי שרוכש במקום יש הזדמנות לא רק לקנות, אלא גם לתרום לחברה: כל רכישה ב"לאב" תום בעצם הקנייה שלו, שכן 1% מכל מוצר שנרכש במתחם מנותב לעמותת "לב אוהב". במילים אחרות, מצוות "מעשר" מתוך הרווח של המתחם על כל מוצר ומוצר, כאשר השאיפה היא לפתח את הקונספט הייחודי למדינות נוספות מעבר לים.

נוסף על כך, מתחם "LOVE" משתף פעולה עם עוד ועוד עמותות צדקה המעטרות את "קיר העמותות" ההולך ומתמלא במקום, בו ניתן לסרוק ברקוד ולבצע תרומה לעמותה לפי רצון הלקוחות. כל קנייה במתחם היא קנייה עם משמעות לאוהבי האופנה, המותגים והערכים המוספים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מתחם "לאב" בפתח תקווה. יחסי ציבור,
מתחם "לאב" בפתח תקווה/יחסי ציבור

חיים סקאל, בעלי המתחם, אמר: "יצרנו מתחם קניות עם ניחוח של חו"ל שמטרתו לקרב בין תעשיית האופנה הישראלית לזו העולמית, כזה שנותן בשורה אמיתית, ממשית ועכשווית לשוק האופנה. כל אחד מאיתנו יכול ליהנות מהמותגים הכי טרנדיים בשוק, ולהיות חלק מקונספט קניות חדשני. כל אחד מאלו שמגיע אלינו לא רק רוכש מוצר יוקרתי, אלא גם תורם באותה הזדמנות לחברה".

הגישה למתחם קלה יחסית גם למי שלא גר באזור פתח תקווה, בזכות הרכבת הקלה שמגיעה עד המתחם ובזכות קווי אוטובוס רבים החולפים באזור. במקום יש גם חניון לאלו המגיעים ברכבם הפרטי. כל מה שאתם צריכים מכאן זה פשוט להגיע וליהנות מהמותגים ומהאווירה המיוחדת במתחם.

  • עוד באותו נושא:
  • שופינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully