וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם יותר מ-100 מוצרים חדשים: מותג הלייף סטייל עובר מתיחת פנים

22.9.2024 / 16:55

המוצרים של מותג הביוטי יופצו בצבעים אפור, כסוף ולבן בכ-250 סניפים של רשת סופר-פארם, וגם באתר החברה. "זהו מותג חי ודינמי המתפתח יחד עם הצרכניות שלנו"

שפתונים של MILUCCA. תפוז רכמן,
שפתונים של MILUCCA/תפוז רכמן

יותר מ-100 מוצרים חדשים מקטגוריות האיפור, טיפול הפנים ואביזרי הביוטי יושקו במסגרת השקת מראה חדש למותג הלייף סטייל והביוטי MILUCCA, שכולם יימכרו בכ-250 סניפים ובסופר-פארם אונליין.

המוצרים החדשים יהיו בצבעי אפור, כסוף ולבן, כשטווח המחירים שלהם יעמוד על 60-20 שקלים. נוסף על כך, בסניפי הרשת יושקו גם עמדות מכירה חדשות ומעוצבות, כשהקמפיין כולו ילווה בקמפיין מושקע.

מוצרי טיפוח של של MILUCCA. תפוז רכמן,
מוצרי טיפוח של של MILUCCA/תפוז רכמן
מוצרי טיפוח של של MILUCCA. תפוז רכמן,
מוצרי טיפוח של של MILUCCA/תפוז רכמן

דני לוזון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "מיום השקתו, MILLUCA מביא בשורה עבור הצרכניות הישראליות, עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים נוחים. קולקציית המוצרים החדשה מותאמת למגמות המשתנות בשוק הבינלאומי, ומבוססת על הטרנדים העדכניים ביותר תוך התאמה לקהלי היעד".

שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים בסופר-פארם: MILUCCA" הוא מותג חי ודינמי המתפתח יחד עם הצרכניות שלנו. רצינו להביא ללקוחה מוצרים שילוו אותה לאורך כל היום החל מריטואל האיפור בבוקר ועד לשגרת הטיפוח בערב, עם מגוון של יותר מ-100 מוצרים חדשים המשקפים את המחויבות שלנו להמשיך ולחדש בעולם הביוטי המשתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully