וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הפיסטוק עומד להשתלט גם על עוגות הדבש של החג

29.9.2024 / 16:26

ממש רגע לפני התחלתם של חגי תשרי, ב"רולדין" מביאים לשולחן החג את הטרנד שסחף את המדינה. חוץ מהפיסטוק, הרשת מציעה כמה עוגות מסקרנות במיוחד שימתיקו לנו את החג

עוגת פיסטוק מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין". רונן מנגן,
עוגת פיסטוק מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין"/רונן מנגן

ראש השנה כל כך קרוב אלינו, שלא תספיקו אפילו לספור את כל האצבעות שיש על ידיכם עד שנחגוג אותו.

כיאה לתקופת חגי תשרי והארוחות המשפחתיות הרבות שמלוות אותן, מאפיות רבות משיקות מוצרי מאפה שונים חדשים, שרק נועדו בשביל להוציא לנו את העיניים מהמקום - וכמובן שגם להיות הכי טעימים שאפשר.

עוגת דבש מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין". רונן מנגן,
עוגת דבש מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין"/רונן מנגן

אחד המקומות האלו הוא רשת הקונדיטוריות "רולדין", שגם השנה מציעה בסניפי עוגות דבש, מאפים וקינוחים, וזאת כחלק מקולקציה חדשה ומפנקת שעושה טוב על הלב. אם זה לא מספיק, הקינוחים והמאפים של הרשת עשויים כולם עבודת יד ומהמרכיבים הטובים ביותר שיש.

מה שכנראה היא העוגה המסקרנת ביותר בקולקציה החדשה היא עוגת הפיסטוק, שמצרפת אל הטרנד שסחף את המדינה בחודשים האחרונים, שלא דילג גם על החג הזה. בעוגה יש גם קרמבל וביסקוויט שקדים, קולי משמש ומוס פיסטוק - והיא פרווה (עוגת פס - 75 שקלים).

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עוגה מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין". רונן מנגן,
עוגה מקולקציית חגי תשרי 2024 של "רולדין"/רונן מנגן

עוגה נוספת היא בריוש התפוחים והקרמל, עוגת בצק שמרים רכה ומפנקת אשר מלאה בתפוחים, קשים שקדים, טופי מלוח ושכבה מוספת של תפוחים מקורמלים מלמעלה (עוגה בקוטר 18 ס"מ - 75 שקלים).

יחד עם שתי אלו, תוכלו למצוא גם את עוגת הדבש הקלאסית, שהשנה מגיעה בטוויסט - עם מרציפן הדרים וקרמבל שקדים, שמוסיף נגיעות מעניינות לטעמה הייחודי (עוגת פס - 52 שקלים). נוסף על אלו, ניתן למצוא בקשת גם עוגת דבש בננה לוטוס, עוגת מוס בסבוסה מלבי, בר שוקולד טופי, טארט תפחים, טארט אגסים ופירות יער ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully