וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותגי המוצרים לחיות מחמד התאחדו לאתר אחד מלא בסטייל

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 16:12

האתר "Bone St." כולל בתוכו מותקים מגרמניה, איטליה ואפילו ארצות הברית - שכולם מציגים מוצרים מפתיעים, שלא רק אנחנו נאהב, אלא גם החברים שלנו על ארבע

מיטה לכלב של "בון סטריט". יחסי ציבור,
מיטה לכלב של "בון סטריט"/יחסי ציבור

אתר חדש מציע פרטים ייחודיים לחיות המחמד שלנו ולנו, בכך שהוא משלב בקולקציה שלו אביזרים ורהיטים שיכולים להתאים גם לחברים הטובים ביותר שלנו.

האתר "Bone St.", שנוסד על ידי איילה ורוני, אם וביתה, דוגל בייצור בוטיקי ואישי אשר מתבסס על חומרי גלם איכותיים, שנוצרו בשיטות ייצור מסורתיות, עבודה עם בעלי מלאכה מקומיים ועוד.

שולחן קפה בשילוב מיטה לחתולים של "בון סטריט". יחסי ציבור,
שולחן קפה בשילוב מיטה לחתולים של "בון סטריט"/יחסי ציבור
כלי אוכל לכלבים של "בון סטריט". יחסי ציבור,
כלי אוכל לכלבים של "בון סטריט"/יחסי ציבור

אחד מהמותגים שנמצאים תחת החברה הוא "Design for Dogs 2.8", מותג איטלקי של הצלמת אנה בוסולוטו, שכולל מיטות, קולרים, רתמות, רצועות, תיקים ועוד אשר עשויים מחומרים טבעיים וססטיינביליים שניתנים לכביסה.

מותג נוסף הוא "Miacara" הגרמני, שמציע קערות ומגשים מעוצבים לפינת האוכל, דרך מגבת לחדר האמבטיה ועד מיטה לחדר השינה, משטחים מתקפלים, תיקים ורצועות. במקביל לו, המותג הגרמני "Lila Loves It" מתמחה בפארמה ובמזון לבעלי חיים, אשר משלב בין ידע וטרינרי לחומרים פעילים מהטבע - הכולל טווח רחב של מוצרי טיפוח, מזון, תוספי תזונה ועוד.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
צעצועי ירקות לכלבים של "בון סטריט". יחסי ציבור,
צעצועי ירקות לכלבים של "בון סטריט"/יחסי ציבור

"LAMBWOLF COLLECTIVE" הניו יורקי מעודד גישה ששמה את הכלבים במרכז, מתוך הבנה כי לכל כלב יש צרכים משלו. אחד העוגנים המרכזיים בעשייה של המותג הוא צעצועי התפתחות לכלבים השמים דגש על הנושא הסנסורי, כשהמטרה היא לגרות, לפתח, לאתגר ולהעשיר את הכלב ואת זמן המשחק שלו עם עצמו, עם כלבים אחרים ועם אנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully