וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי השמש פורצי הדרך שמשנים את צבעם - לפי תנאי הסביבה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 17:38

אחרי עשרות שנים, המותג "ריי-באן" משחק אותה בגדול עם קולקצייה משקפי שמש חדשה, שכוללים טכנולוגיה מיוחדת שמשנה את הצבע שלהם בהתאם לחוזקו של האור - בתוך שניות

משקפי שמש של ריי-באן מקולקציית "Change". יחסי ציבור,
משקפי שמש של ריי-באן מקולקציית "Change"/יחסי ציבור

"ריי-באן" הוא אחד ממותגי המשקפיים המוכרים ביותר בעולם, כזה שפועל כבר כמעט 90 שנה - אבל למרות הוותק הרב שלו, זה לא אומר שהוא לא יכול לחדש מפעם לפעם, וכך בדיוק הוא עושה באמצעות קולקציה חדשה ומסקרנת במיוחד.

הקולקציה, "Change" שמה, מביאה חידוש פורץ דרך שבמסגרתו צבע מסגרת המשקפיים משתנה בהתאם לתנאי הסביבה של עונד המשקפיים. המסגרת משתנה באמצעות טכנולוגיה מוגנת בפטנט עולמי, אשר מאפשרת לה להגיב לאור UV ולשנות את צבעה בתוך שניות. הטכנולוגיה מבוססת על תגובת פיגמנטים באצטט לאור, כאשר ככל שהאור חזק יותר - כך גם הצבע הופך לעמוק ובולט יותר.

משקפי שמש של ריי-באן מקולקציית "Change". יחסי ציבור,
משתנה ברגע/יחסי ציבור
משקפי שמש של ריי-באן מקולקציית "Change". יחסי ציבור,
הקולקציה החדשה/יחסי ציבור

הקולקציה החדשה תכלול שניים מדגמים האייקוניים של "ריי-באן": Wayfarer הקלאסי והאובלי, בשני עיצובים - פסים וגלים. הדגמים מציעים שילוב של סגנון וטכנולוגיה מתקדמת, ומתאימים לשימוש יום-יומי עם חוויית סטייל ייחודית. בכך, המשקפיים האלו מתאימים לכל מצב, עם אפשרות למשקפי מרשם או שמש - והם מגיעים בצבעים חום, כחול, תכלת, ורוד ואפור. המחיר המומלץ לצרכן הוא 659 שקלים.

אלינור בור בן צבי, סמנכ"לית השיווק של לוקסאוטיקה ישראל, אמרה: "'ריי-באן' ממשיך להמציא את עצמו מחדש, עם שילוב בין טכנולוגיות פורצות דרך, אופנה ונוחות בלתי מתפשרת. הקולקציה הנוכחית זוכה להצלחה רבה ברחבי העולם ,ומעוררת עניין רב גם בשוק המקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully