וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שריונית-חסם נכנסת לענף המזגנים

30.6.2003 / 16:55

הרשת תשווק את מזגני אלקטרה ב-24 אולמות תצוגה; השקיעה כרבע מיליון שקל בהכשרת צוות של 50 עובדים בתחום השיווק והתקנת המזגנים

שריונית-חסם נכנסת לתחום המזגנים. בימים אלו חתמה החברה על הסכם עם חברת אלקטרה לשיווק מזגניה ב-24 אולמות התצוגה של שריונית-חסם. להערכת אבי שקל, מנכ"ל שריונית-אסם, הציפייה היא למכור במהלך השנה הבאה כ-12 אלף מזגנים, ולהגדיל את מחזור החברה ב-24%. לדבריו, בקיץ 2003 צפויות מכירות של כ-4,000 מזגנים.

בשלב ראשון ישווקו המזגנים ב-10 מרכזי תצוגה ומכירות באזור שבין ראשון לציון לאשקלון. החברה תשווק מזגנים עיליים, מערכות מיני מרכזיות, מזגנים למוסדות וליין מזגנים מקצועי. עוד מוסרת החברה, כי השקיעה כרבע מיליון שקל בהכשרת צוות עובדים של 50 איש בתחום השיווק והתקנת המזגנים.

לדברי שקד, ההחלטה להיכנס לתחום המזגנים נובעת מעובדה, כי חלק גדול מרוכשי הדירות קונים את דלתות הביטחון והמזגנים בשלבים הראשונים של תהליך רכישת הדירה.

מחזור המכירות של שריונית-חסם עמד ב-2002 על כ-108 מיליון שקל - כמחצית מתוכם מיבוא לאנגליה, צ'כיה, פולין, הונגריה ומדינות חבר-העמים. שריונית-חסם נמצאת בבעלות רמי שביט, אבינועם שקד וחברת ע.א.מ.ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully