וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוניק: הכנסות של 41.7 מיליון דולר - צמיחה של 12.7%

סוכנויות הידיעות

20.7.2003 / 10:09

החברה, המחזיקה מרכז פיתוח בקיסריה, דיווחה על הפסד נקי של 11.7 מיליון דולר; מכירות חטיבת CS מישראל היו 21.7 מיליון דולר ברבעון השני

חברת הרמוניק, המחזיקה מרכז פיתוח בקיסריה המעסיק עשרות עובדים, פירסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של השנה מהן עלה כי הכנסותיה היו 41.7 מיליון דולר - צמיחה של 12.7% מהרבעון שעבר ולעומת הכנסות של 56.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.

חטיבת CS היושבת בישראל ומתמחה בייצור, תכנון ושיווק פתרונות בפס רחב לספקיות טלקום המאפשרים תקשורת וידיאו וקול ונתונים, ייצרה הכנסות של 27.1 מיליון דולר - עלייה מ-24 מיליון דולר ברבעון שעבר. החברה מציינת כי במהלך הרבעון היא ראתה עלייה במשלוחים ללקוחותיה מפעילות הכבלים ובמיוחד של מוצרים המאפשרים וידאו לפי דרישה.

"האווירה בשוק נותרת קשה", אמר אנטוני ליי, יו"ר, נשיא ומנכ"ל החברה בהודעתה, "אבל פורטפוליו המוצרים של הרמוניק נותר חזק". הפסדיה הנקיים של הרמוניק היו 11.7 מיליון דולר ברבעון השני (שהם 19 סנט למניה). בנטרול פריטים חד פעמיים כמו הפחתות נכסים בלתי מוחשיים, מלאים ו-2.7 מיליון דולר ששולמו עבור פשרה משפטית, החברה דיווחה על הפסד נקי פרופורמה של 6.6 מיליון דולר או 11 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully