וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בירן: בזק היא חברת התקשורת היחידה שב-4 השנים האחרונות הוזילה ריאלית את תעריפיה ב-26%

ערן גבאי

5.8.2003 / 19:28

מחיר המינימום בוטל; זמן השיחה של בזק יחושב על פי שניות; תעריף היום יהיה 13 אגורות לדקה ותעריף הלילה, בין שבע בערב לשבע בבוקר, יהיה 5.5 אגורות



בזק הוציאה הערב הודעת הבהרה בעניין אישור מסגרת התעריפים החדשה של החברה במהלך היום בוועדת הכספים של הכנסת.



בהודעה נאמר שמחירי שיחות הטלפון ברשת בזק מוזלים בכ-5.97% החל ב-1 בספטמבר. מקדם ההתייעלות הבסיסי שחל על תעריפי בזק המפוקחים הועמד על 2.5% בשנה.



מבנה התעריפים החדש של שיחות בתוך רשת בזק (שיחות מבזק לבזק) יהיה תעריף אחיד מכל מקום לכל מקום בארץ, והוא מתחלף רק בין שעות היום לשעות הערב והלילה.

במסגרת מבנה התעריפים החדש של החברה, יבוטל מחיר המינימום שהיה נהוג עד כה (22.5 אגורות). מחיר השיחה ברשת בזק בלבד, יחושב רק על פי משך השיחה בפועל בדיוק של שניות, בניגוד לחברות הסלולר שמחייבות את הלקוחות במרווחים של 12 שניות.



בהודעת בזק נאמר ש"לקוח שישוחח בטלפון בשעות היום דקה ועשרים שניות יחויב ב-17.3 אגורות ולקוח שידבר בשעות הערב במשך 2 דקות ו-40 שניות ישלם 14.6 אגורות בלבד. כך ששיחות בזק עולות עשרות אגורות בלבד לעומת תעריפים גבוהים בהרבה ברשתות הסלולריות".



אילן בירן, מנכ"ל בזק, אמר היום כי בזק היא חברת התקשורת היחידה שבארבע השנים האחרונות הוזילה ריאלית את תעריפיה ב-26%. בירן הדגיש כי תעריפי בזק בהשוואה לתעריפי השיחות של החברות הסלולריות הם היחידים שירדו באופן ריאלי בשנים 99-2003, לעומת עלייה ריאלית במחירי השיחות בטלפונים הניידים.



עוד נקבע בוועדת הכספים כי דמי השימוש החודשיים יהיו כ-50.85 שקל (כולל מע"מ), אך לא חל שינוי בדמי השימוש הקבועים למשתמשים קלים בטלפון.



לגבי המשתמשים הקלים, נקבע כי לקוחות המדברים בטלפון עד לכ-18.88 שקל בחשבון דו חודשי, ישלמו דמי שימוש מופחתים בסך 25.25 שקל לחודש. לקוחות המדברים בטלפון בין 18.89 שקל עד ל-28.32 שקל בחשבון דו-חודשי, ישלמו דמי שימוש מופחתים בסך 31.27 שקל לחודש. לקוחות המדברים בין 28.33 שקל עד 40.95 שקל בחשבון דו חודשי, ישלמו דמי שימוש מופחתים בסך 34.81 שקל לחודש.



פנינה שנהב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבזק, אמרה כי עכשיו, יותר מתמיד, יהיה ניתן להסביר לציבור את הפער האדיר במחיר, בין שיחות בתוך רשת בזק לשיחות אל ומאת הטלפונים הניידים. "הדרך האמיתית לחסוך בהוצאות הטלפון היא פשוט להרבות ולהקפיד על חיוג מקו בזק אחד לקו בזק אחר. מדובר בהבדלי מחיר שהם דרמטיים, ולעתים מחיר שיחה בבזק יהיה כעשירית ממחיר אותה שיחה בטלפון הסוללרי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully