וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבלייז סיסטמס תספק לחברת הסלולר הפורטוגלית שירותי מדיה

צורי דאר

15.9.2003 / 11:09

המערכת של אמבלייז סיסטמס תספק ללקוחותיה של אופטימוס גישה מהסלולר לתכנים כחדשות, מוסיקה וסרטונים מפורטל ייעודי. מדובר בחוזה חמישי לאמבלייז סיסטמס

אמבלייז סיסטמס מקבוצת אמבלייז בע"מ (בורסת לונדון: BLZ) הודיעה היום כי נבחרה על ידי חברת הסלולר הפורטוגלית אופטימוס (Optimus) להשקה בפריסה מלאה של שירותי מדיה סלולרית.

פלטפורמת העברת המדיה של אמבלייז - EMplatform - תשולב במערכות אופטימוס, הפועלות על רשתות GSM/GPRS, ותאפשר ללקוחותיה של אופטימוס לגלוש, לבחור ולהוריד חדשות, חדשות ספורט, מוסיקה, טריילרים של סרטים, תחזית מזג האוויר, וכן לשלוח ברכות וסרטוני וידיאו באמצעות פורטל ייעודי.

השירות יינתן דרך מכשירי טלפון חכמים, בעיקר טלפוני מצלמה של סוני-אריקסון ונוקיה, בהם ישולב Emplayer - הנגן של אמבלייז, ויאפשר צפייה בווידיאו בפורמטים של MPEG4 ו-Windows Media.

אמבלייז סיסטמס, שנוסדה ב-1994, מספקת פתרון למולטימדיה סלולרית המאפשר למפעילים סלולריים ליצור, לנהל ולספק שירותי מדיה עשירים. הפתרון של אמבלייז מתאים לכל סוגי הרשתות, כולל GSM/GPRS ,EDGE ,UMTS ,CDMA ,1X ו-EVDO. הפתרון תואם לכל התקנים המובילים, כגון MPEG4 ו- Windows Media. השקה זו היא ההשקה החמישית של אמבלייז סיסטמס לאחר שהודיעה בשנה האחרונה על חוזים עם O2 ,WIND, ועוד שתי חברות בדרום מזרח אסיה.

קבוצת אמבלייז, הנסחרת בבורסה בלונדון, פעילה כיום דרך 4 חברות בנות: אמבלייז סיסטמס, העוסקת בפתרונות העברת מדיה עשירה לחברות טלקום, אמבלייז סמיקונדקטור, המפתחת שבבים למדיה עשירה, אורקה, המפתחת פתרונות וידיאו על פי דרישה לחברות כבלים ואלפסל, המפתחת טלפונים סלולריים בהתאמה לספק.

אמבלייז הפסידה ב-2002 כ-67 מיליון דולר - 50% יותר מהפסדיה ב-2001. הכנסותיה הסתכמו בכ-6.8 מיליון דולר ב-2002, לעומת 23.3 מיליון דולר ב-2001. בקופת אמבלייז נותרו, נכון לסוף 2002, 294 מיליון דולר.

אופטימוס, שהוקמה ב-1998, משרתת 2.1 מיליון מנויים, ולה נתח שוק של 22.4%. זו חברת התקשורת הראשונה בפורטוגל המציעה ללקוחותיה שירותי מולטימדיה משופרים מהדור החדש על רשתות GPRS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully