וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש: יש לתת פסק דין עקרוני הנוגע לאפשרות להשעות יו"ר ועד עובדים נגדו קיימים חשדות לפלילים

עינב בן יהודה

16.9.2003 / 16:31

רובינשטיין בתגובה לבקשה למחיקת העתירה להשעיית יורם אוברקוביץ' ז"ל: אין מקום וצורך בבירור שאלת השעייתו של אוברקוביץ' בעקבות מותו, אך יש לתת פס"ד עקרוני מכיוון שהתיק כולל רבדים עקרוניים כלליים



היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, מציין היום כי יש לתת פסק דין עקרוני בבקשה לביטול השעייתו של יורם אוברקוביץ' ז"ל, למרות שאין מקום להמשיך בהליך שמטרתו להביא להכרעה בשאלת ההשעייה של יו"ר ועד עובדי חברת חשמל לשעבר.



היועמ"ש הגיש היום את תגובתו לבקשה למחיקת עתירתו של עו"ד דוד נאוי, שביקש להורות על השעיית אוברקוביץ', שהורשע בפלילים והוגש נגדו בשנת 2000 כתב אישום על עבירות שוחד. בעקבות עתירה זו, המליץ רובינשטיין להשעות אוברקוביץ, אך דירקטוריון חברת החשמל החליט שלא לאמץ המלצה זו.



בעקבות מות אוברקוביץ' לאחרונה הוגשה על ידי מנכ"ל חברת חשמל, סמנכ"ל חברת החשמל וחברי דירקטוריון חברת החשמל בקשה למחוק את העתירה.



רובינשטיין בתגובתו היום מציין כי אין מקום ואין צורך בבירור שאלת השעייתו של אוברקוביץ' בעקבות מותו. יחד עם זאת, מוסיף רובינשטיין כי בתיק יש רבדים עקרוניים כלליים, שעליהם יש להתייחס בפסק דין עקרוני, בינהם השיקולים שיש לשקול לפני ההחלטה על השעיית עובד ציבור שאינו עובד מדינה או עובד רשות מקומית, הפגמים, הנוהל, המשמעת בחברה ובתקנון ועדי העובדים של ההסתדרות, האפשרות להשעות חבר ועד עובדים ויו"ר ועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully