וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון: עלייה של 15% בפניות חברות היי-טק לאתר החברה

5.3.2001 / 15:19

בחברת ההשמה מדווחים כי בחודשים האחרונים ישנה עלייה משמעותית בפניות מועמדים מארה"ב, אוסטרליה ואנגליה המעוניינים בעבודה בארץ

עינב בן יהודה
ltpgt
חברת ההשמה ינון מדווחת כי חלה עלייה של 35% בפניות של מועמדים ועלייה של 15% בפניות של חברות היי-טק לאתר האינטרנט אותו היא מפעילה.
lt/pgt

ltpgt
באתר נעזרת החברה ב-Virtual Intelligence Technology, המאפשרת ביצוע וצפייה בראיונות עבודה מצולמים. הראיון המצולם עם המועמד נשמר במערכת ומאפשר לחברות המעוניינות לצפות בו.
lt/pgt

ltpgt
פרץ דמיאל, מנכ"ל ינון, אומר כי "גיוס כוח אדם מבוסס אינטרנט מאפשר גישה לקהל רב של מועמדים, בהתאמה לצרכים שלהם ושל המעסיקים הפוטנציאליים, תוך זמן קצר וללא טרחה. הראיון הווירטואלי חוסך כ-50% מהתשלום ו-80% מהזמן הנדרש להשמה ומיון, וכשמדובר בגיוס מהנדס תוכנה מדובר בחיסכון שעשוי להגיע לעשרת אלפים שקל".
lt/pgt

ltpgt
העלייה בפניות החברות, כך מאמינים בינון, נובעת מרצונן של חברות רבות לקצץ בהוצאות, בהן ההוצאות הנלוות לגיוס כוח אדם. כמו כן מדווחים בינון כי בחודשים האחרונים ישנה עלייה משמעותית בפניות של מועמדים זרים לאתר.
lt/pgt

ltpgt
בינון מדווחים כי בחודשים האחרונים נרשמות 100 כניסות מדי חודש של מועמדים מארה"ב, אוסטרליה ואנגליה, המעוניינים למצוא עבודה בארץ, ונעזרים באתר לביצוע השלבים הראשוניים בתהליך חיפוש העבודה, בהם שימוש בראיון המצולם.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully