וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטור באינוונטק: "התלונות כנגד הנהלת החברה - חלק ממסע הפחדה המנוהל במסגרת מאבק השליטה"

הרצל לקס

2.11.2003 / 15:54

יעקב לוקסנבורג, בעל המניות הגדול באינוונטק המנסה להשיג שליטה בקרן: "לא הגשתי שום תלונה לרשות כנגד בעלי המניות האחרים באינוונטק"



המאבקים על השליטה בקרן ההון סיכון אינוונטק מתחממים לקראת האסיפה הכללית ביום שלישי, ותום מועד הצעת הרכש בעוד שבוע. "התלונות כנגד הנהלת החברה הן חלק ממסע הפחדה המנוהל במסגרת מאבק השליטה", אומר אחד הדירקטורים באינוונטק.



יעקב לוקסנבורג, בעל השליטה בלפידות, המחזיקה בכ-25% ממניות אינוונטק, מכחיש כי הוא העומד מאחורי הידיעות באתרי חדשות בדבר תלונה כנגד בעלי המניות האחרים בקרן. לוקסנבורג הגיב לפרסומים המדברים על בדיקה שמבצעת רשות ני"ע בעניין היותם של בעלי המניות האחרים בקרן, בראשות משפחת שובל, דבוקת שליטה, ועל חלוקת אופציות תמוהה למנכ"ל אינוונטק, אבי פרי. דובר רשות ניירות ערך העדיף שלא להתייחס לידיעה הנ"ל.

מאבקי השליטה על הקרן החלו עת רכש לוקסנבורג את מניות גרין בקרן, ומאוחר יותר הגיש הצעת רכש ל-8% שתוקנה ל-20.24% ממניות החברה לפי 2.7 שקלים למניה. לוקסנבורג גם מתכוון להחליף את הדירקטוריון הקיים בנציגים מטעמו ובשני דח"צים, ולהפוך את אינוונטק לחברת השקעות רגילה.



לוקסנבורג גם הודיע כי בכוונתו לבטל את הסכם הניהול עם חברת מרקטור, בה מחזיקה משפחת שובל בכ-40% בנוסף לדירקטורים אחרים באינוונטק, שמסגרתו משלמת אינוונטק כמיליון דולר בשנה למרקטור.



דירקטוריון אינוונטק פירסם בשבוע שעבר הערכת שווי המעריכה את שווי אינוונטק לבעל השליטה בה ב-25 מיליון דולר, המשקף לחברה מחיר גבוה ב-48% מהצעת הרכש של לפידות, ולפיכך המליצו לבעלי המניות לדחות את הצעת הרכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully