וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ ActionBase: גידול של 250% במכירות בשנת 2000

11.3.2001 / 13:09

באחרונה חתם על הסכמים עם חברות גדולות במשק; פיתחה גירסה מיוחדת למוצר המיועדת למערכת הביטחון

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית ActionBase מקבוצת Eyron הודיעה כי מכירות מערכת ניהול העבודה של החברה גדלו בשנה האחרונה ב-250% לעומת נתוני השנה המקבילה. מכירות החברה בארץ הסתכמו בתקופה האחרונה בכ-1.2 מיליון שקל וכמו כן נחתמו בשנה האחרונה הסכמים עם חברות גדולות במשק הישראלי כמו תנובה, טמפו ומי עדן.
lt/pgt

ltpgt
החברה מציינת כי בחודשים האחרונים שקדו ב-ActionBase על פיתוח גירסה מיוחדת שתענה על צרכי מערכות הביטחון בישראל. ההחלטה על פיתוח הגירסה נשענה על עלייה חדה שנרשמה לקראת סוף השנה במכירות החברה לגופים שונים במערכת הביטחון ובתעשיות הבטחוניות ועל צרכיהם הייחודים. לפי הערכות בחברה צפויה הגירסה החדשה להיות מיושמת כבר בחודש אפריל הקרוב.
lt/pgt

ltpgt
ActionBase היא מערכת מידע ארגונית לניהול משימות ומעקב אחרי החלטות וסיכומי דיונים. ActionBase תומכת בכמויות גדולות של מידע ומשתמשים בזכות שמירת הנתונים במסד נתונים MS SQL-Server.
lt/pgt

ltpgt
המוצר מיועד לייעל את פעילות המנהלים ולעלות את יסודיות הביצועים וניטור עומסים תוך ריכוז ותיעוד ההתכתבויות הקשורות בביצוע משימה. המידע הופך להיות נכס של הארגון והתהליכים המתועדים מאפשרים ניוד המשימה והעברת כל המידע הקשור למשימה בין העובדים ע"פ הצורך (ע"פ התאמה, עומס, היעדרות והתמחות).
lt/pgt

ltpgt
המוצר פותח ב-JAVA ומופעל כיישום אינטרה-נט מתוך דפדפן. בנוסף, מקושרת המערכת לשרת הדואר הארגוני - Exchange והודעות על המשימות וההחלטות נשלחות בדואר האלקטרוני.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully