וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס: ECI תודיע בזמן הקרוב על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה מובילה בתחום התקשורת

שירלי יום-טוב

10.12.2003 / 20:47

העלה מחיר יעד ל-7.5 דולרים – כ-17% מעל מחיר הנעילה של המניה אמש; בית ההשקעות חש שיפור ביחס למכירות החברה לצפיות שלה קדימה; המניה מוסיפה כ-2.5%



בית ההשקעות ליהמן ברדרס העלה היום את מחיר היעד למניית אי.סי.איי מ-6 דולרים ל-7.5 ? כ-17% מעל מחיר הנעילה של המניה אתמול.



האנליסט סטיבן לוי מציין, בסקירה מעודכנת על החברה, כי יש לו ביטחון גבוה יותר ביחס למכירותיה של החברה, והוא מעריך שהחברה תודיע עד סוף השנה על הסכם שותפות אסטרטגי עם חברה מובילה בענף התקשורת. מחיר היעד החדש של לוי מבוסס על מכפיל של 1.5 על המכירות הצפויות ב-2003 - אך לדבריו עדיין מדובר בדיסקאונט ביחס לשוויין של חברות מתחרות ל-ECI, כמו לוסנט, נורטל ו-ADC.



חלק מהשיפור בביטחון אותו חש לוי, מיוחסים למצגת שהעביר פיני חביב, המנהל את חטיבת הפס הרחב (אינוויה לשעבר) ב-ECI. החטיבה אחראית לכ-40% מהכנסות ECI, כאשר חטיבת הרשתות האופטיות תורמת 45% נוספים ואי.סי.טל תורמת את השאר.



לדברי לוי, דבריו של חביב תורמים לתחושה שהצפיות של ECI משתפרת, וזהו שינוי מבורך ביחס לשנים האחרונות. שיתוף הפעולה עליו צפויה החברה להודיע, להערכתו, צפוי להשפיע לחיוב על מחיר המניה. "שיתוף פעולה זה יפתח עבור ECI דלת להזדמנויות חדשות בקרב מפעילות תקשורת בצפון אמריקה ואסיה".



לוי סבור ש-ECI כבר החלה לעבוד על הזמנות מלקוחות שהגיעו כתוצאה מהסכם שיתוף פעולה זה, גם אם הוא עוד לא נחתם סופית. המלצת ליהמן ברדרס נותרה על "תשואת שוק", אך העלאת מחיר היעד מסייעת למניה לרשום היום עלייה של כ-2.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully