וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים בכירים בהנהלת חברת נמל אשדוד: אפי ארבל מונה לסמנכ"ל כספים ושי רוזנשטוק מונה למבקר פנים

שרון קדמי

17.8.2005 / 14:26

לדברי מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, ארבל ורוזנשטוק נבחרו בקפידה ואושרו על ידי הדירקטוריון; "אני בטוח שהצטרפותם תחזק את הפעילות הכוללת של הנמל כחברה בעידן שלאחר הרפורמה"



שני מינויים בכירים בחברת נמל אשדוד - אפי ארבל מונה לסמנכ"ל כספים ושי רוזנשטוק מונה למבקר פנימי.



ארבל, בעל תואר שני בכלכלה ובמינהל עסקים באוניברסיטה העברית, כיהן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל כספים ובקרה בחברת עשות אשקלון. לפני כן, כיהן כראש תחום בריאות באגף התקציבים של משרד האוצר.



שי רוזנשטוק, אשר ימונה לתפקיד מבקר הפנים של חברת הנמל, הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים באונינברסיטת בר אילן, ורו"ח. רוזנשטוק עבד עד היום בחברת פרטנר תקשורת, כעוזר למבקר הפנימי. קודם לכן עבד כמבקר במשרד רואי החשבון ליובושיץ, קסירר ושות'.



לדברי מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, ארבל ורוזנשטוק נבחרו בקפידה ואושרו על ידי הדירקטוריון. "אני בטוח שהצטרפותם של מנהלים אלה תחזק את הפעילות הכוללת של הנמל כחברה בעידן שלאחר הרפורמה".



לדברי יו"ר הדירקטוריון, איריס שטרק, מדובר בשני תפקידים מרכזיים ומהותיים לפעילות של כל חברה עסקית הפועלת בשוק תחרותי. "מינויים אלו מהווים נדבך נוסף בביסוסה של חברת נמל אשדוד כחברה עסקית עצמאית, שתפעל בשקיפות ניהולית, על פי אמות מידה של חברה ציבורית ותוך הקפדה על טוהר מידות ואתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully