וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS תספק לחברת שידורי הטלוויזיה סקיילייף קוריאה ממירים מקליטים

שירלי יום-טוב

31.10.2005 / 11:59

לסקיילייף קוריאה 1.8 מיליון מנויים והיא החברה היחידה במדינה המספקת שירותי טלוויזיה דיגיטלית; מניית NDS הוסיפה 8% מתחילת השנה; מחר - הדו"חות הרבעוניים



חברת הישראלית דיווחה על זכייה משמעותית בקוריאה. אן.די.אס, המתמחה בטכנולוגיות לגישה מותנה לשידורי טלוויזיה בכבלים ובאמצעות לוויין, תספק לחברת סקיילייף הקוריאנית ממירים מקליטים (PVR). היקף העסקה לא פורסם.



ה-XTV של אן.די.אס מאפשר הקלטות דיגיטליות מתקדמות של תוכניות. בין היתר ניתן להקליט בו תוכנית אחת תוך כדי צפייה בתוכנית אחרות בו זמנית. בישראל משווק ה-XTV הן על ידי חברות הכבלים והן על ידי חברת שידורי הלווין, YES.



סקיילייף קוריאה נוסדה לפני חמש שנים והיא מספקת שירותים לכ-1.8 מיליון מנויים. היא החברה הראשונה בקוריאה המציעה שידורי טלוויזיה דיגיטליים. עד כה בחרו חברות ענק, בהן BskyB הבריטית, DirecTV האמריקאית ו-Foxtel האוסטרלית, להציע למנויים שלהן את הטכנולוגיה של אן.די.אס. ההשקה בקוריאה מתוכננת למחצית 2006.



ה-XTV מתממשק לשירותים מתוחכמים נוספים שמספקת הטכנולוגיה של אן.די.אס. כך, לדוגמא, ניתן לשייט במדריך השידורים האלקטרוני (EPG) ובלחיצת כפתור אחת אפשר לתכנת הקלטה של תוכנית נבחרת אל תוך ה-XTV.



אן.די.אס, שנוסדה בהר החוצבים, ירושלים, פועלת כיום תחת תאגיד המדיה האוסטרלי ניוז קורפ שבשליטתו של רופרט מרדוק. אן.די.אס נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של יותר מ-2 מיליארד דולר, בעקבות עלייה של 8% מתחילת השנה. ב-2005 (שנת הכספים הפיסקאלית שהסתיימה ב-30 ביוני האחרון) רשמה החברה זינוק של 56% בהכנסותיה ל-556 מיליון דולר והכפילה את הרווח הנקי ל-74 מיליון דולר. מחר יתפרסמו דו"חות הרבעון הראשון הפיסקאלי של 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully