וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בת של אלביט מערכות זכתה בחוזה של מעל 100 מיליון דולר מבואינג והצבא האמריקאי

עומר שרביט

1.11.2005 / 10:56

אלביט תספק לבואינג כ-500 מערכות ראש, חלקי חילוף ותמיכה טכנית; באפריל אשתקד בואינג הזמינה מאלביט מוצר דומה בהיקף של מעל 60 מיליון דולר; המניה מוסיפה 1.8% בבורסה



חברת VSI, שבשליטה משותפת ל ורוקוול קוליס, זכתה בחוזים לאספקת מערכות ראש JHMCS בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר. ההזמנה היא מחברת בואינג לאספקת למעלה מ-500 מערכות ראש JHMCS - Joint Helmet-Mounted Cueing System. כמו כן זכתה החברה בחוזים ישירים של חיל הים וחיל האוויר האמריקאים לאספקת חלקי חילוף וציוד בדיקה ותמיכה למערכות ה-JHMCS.



אלביט מחזיקה בנתח שוק של מעל 90% בתחום מערכות הראש, כאשר באפריל אשתקד קיבלה החברה הזמנה מבואינג לאותו מוצר בהיקף של מעל 60 מיליון דולר. במסגרת החוזה הנוכחי, תספק VSI מערכות JHMCS וכן חלקי חילוף, תמיכה טכנית וציוד תמיכה להמשך שלב הייצור הסדרתי המלא FRP-2 (Full Rate Production).



המערכות מיועדות להתקנה במטוסי ה-15-F-16, F וה-F/A-18 הנמצאים בשימוש חיל האוויר והצי של ארה"ב. כמו כן כולל החוזה אספקת המערכות וחלקי החילוף גם ללקוחות מחוץ לארה"ב.



מערכת ה-JHMCS מאפשרת לטייס לכוון את מערכות החישה והנשק של המטוס כנגד מטוסי אויב ומטרות קרקעיות ע"י הפניית הראש בלבד, ללא צורך בתמרון המטוס כולו. כמו כן מוצגים על גבי משקף הקסדה נתוני הטיסה הנחוצים לטייס לביצוע משימתו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully